Uudempaa ja vanhempaa Beckeriä Pirkanmaalta

Kaikki autostereoihin ja oheislaitteisiin liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
takope
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Uudempaa ja vanhempaa Beckeriä Pirkanmaalta

Viesti Kirjoittaja takope »

NYT NIITÄ SAA - BECKEREITÄ TARVIKKEINEEN. On Blaukkareitakin ym. :D +erittäin asiallisen palvelun.

Kohtasin melkoisen yllätyksen, kun soittelin vahalle kaverille ja kerroin autoradiohuolistani.

Olin juuri hankkinut mersuni. Ajellessani aloin kaipaamaan jotain vaihtelua tuon ainaisen helinän ja kilinän vastapainoksi.
Muistin että olin kaupan yhteydessä saanut jonkulaisen soittimen.
Löysin sen tallin laatikko-ja rompeläjästä. Laite näytti jotenkin vanhanaikaiselta. Myllättessäni löysin 4 kpl kaiutimia, jotain muita laitteita ja
jumalattomasti johtoja. Minä intoa täynnä ja autolle. Hetken aikaa istuin kuskin
penkillä ja tajusin etten isompaa tulipaloa saisi laiteita asennetuksi. Kaikki
näytti yhdeltä elementiltä, eikä minulla ollut aavistustakaan, mistä irroituksen
asennusta varten voisi aloittaa. No, kilautin kaverille :idea: .

Kaveri ilmoitti sen enempiä ihmettelemättä, että ajele tänne meille Lempäälään.
Multa ei mennyt kun vartti ja kaverilta ei senkään vertaa, kun oli jo täydessä työn touhussa.
Joo. Kaveri meni autotallin puolelle jotain liittimiä asentamaan ja sanoi näyttävänsä mullekin jotain. Työnsi kahvimukia kouraani, seisoessani kädet levällään ovisuussa. Hei, en olisi kuuna päivänä uskonut, mikä määrä tavaraa. Tosi hieno juttu. Unski kertoi, että käy ympäri Suomea erilaisissa tapahtumissa asuntovaunullaan radioita myymässä ja apua antamassa asian harrastajille. Kertoi monen ilahtuneen, kun oli Unskilta saanut kauan etsimänsä radion, osan tai jonkin nippelin. Juu, että sillai :roll: .
No, mulla soi nyt komeesti ja vähän puhuttiin, että voisin laittaa tietoa Forumillemme
Ei muuta kun soitatte suoraan Tai meette käymään. Mielelläni kerron lisää, ja
jos voin olla jotenkin avuksi.

Yhteystiedot: Untamo Keskinen
Lempäälä
Puh: 0400-935360
Vastaa Viestiin