E300 BlueTec Hybrid vaihde ei mene päälle.
E300 BlueTec Hybrid vaihde ei mene päälle.
Auto käynnistyy normaalisti, mutta jostain syystä vaihde ei mene päälle. Tämä tapahtunut joitakin kertoja, ilman lämpötilalla ei merkitystä. Kyseessä siis automaatti.
Re: E300 BlueTec Hybrid vaihde ei mene päälle.
Löytyikö tähän ratkaisua?Numpet kirjoitti:Auto käynnistyy normaalisti, mutta jostain syystä vaihde ei mene päälle. Tämä tapahtunut joitakin kertoja, ilman lämpötilalla ei merkitystä. Kyseessä siis automaatti.
En tiedä tuohon ratkaisua, mutta normaaliakun jännitteen laskiessa liian alas oli mullakin pari kertaa sama oire. Akun lataus ja jos oireet jatkuvat niin akku vaihtoon.
Minulla joskus samantapainen ongelma.
Olen pistänyt ongelman hätäisyyden piikkiin.
Välillä joutuu painamaan jarrua todella pohjaan,ennen kun mittaristoon ilmestyy nuolet vaihteen kytkemistä varten.
Jos auto on seissyt pitkään, on nuolissa selkeä viive.
Olen pistänyt ongelman hätäisyyden piikkiin.
Välillä joutuu painamaan jarrua todella pohjaan,ennen kun mittaristoon ilmestyy nuolet vaihteen kytkemistä varten.
Jos auto on seissyt pitkään, on nuolissa selkeä viive.
Tesla Model 3
Ex C300 blueTec hybrid S205
Ex e300 blueTec hybrid s212 facelift
EX 280cdi v6 S211
EX 220 cdi S203
EX 290 TD W210
EX. 250D W124
Ex C300 blueTec hybrid S205
Ex e300 blueTec hybrid s212 facelift
EX 280cdi v6 S211
EX 220 cdi S203
EX 290 TD W210
EX. 250D W124
Akku on uusi, silti tänään kun pistin auton käymään , kävi pihassa sitten yli 30min, ja kun sitten kun jarrun laitoin pohjaan, niin eivät nuolet syttyneet. Eikä odottelu auttanut. No virrat pois ja uudelleen käyntiin niin sitten taas sai pykälän päälle.
Outo juttu.
Outo juttu.