Joku toinen testeri sanoi että pikkuakun releessä on vikaa, uusin sen releenkin eikä se mitään auttanut, sama valo möllötti edelleen.
Sitten pitikin alkaa itte töihin ku ei ne testerit ossaa vielä autoja korjata.....
Peräkontin akku-sekä BCM-kytkennät ensin tarkistettuani otin raitisilmasuodattimen ja sen alla olevan pikkuakun irti, sekä irroitin myös pikkuakun telineen, sen alla oli puunlehdistä ja ties mistä muhinutta p..skaa kourakaupalla, kaavin ja imuroin sen pois ja katselin siellä olevaa johtonippua, siitä tuli punainen johto joka meni pikkuakun +kengän vieressä akkukaapelissa nippusiteellä kiinni olevaan, lisäakun ohjausreleen "sulakkeeseen" ( Polyswitch fuse )
Kun koskin johtoon, niin se irtosi sulakkeen alapuolella olevasta omatekoisesta abikoliitin-hässäkästä, johon meni myös yksi sulakkeelta ja yksi pikkuakun releeltä tuleva johto, joka irtosi myös hipaisun voimasta.....
Siis niitten kolmen johdon kuului olla liitetty toisiinsa, mutta olivat hapettuneet irti siitä liitinhässäkästä jonka joku oli niille tehnyt, tinasin johdot yhteen ja pistin kutistesukan liitoksen päälle sekä kiinnitin akkutelineen sekä pikkuakun, ja pois ottamani raitisilmasuodinkotelon, sitten menin "sakastiin" ja pistin auton käyntiin, ja kappas vaan ! Se punainen valo teksteineen ja akunkuvineen oli poissa.
