Moro
Olen sellaista aatellu että laittais "STn" c250 mesestä. Meseen tulisi 8mm herlevin pumppi ja hx40 turbon.
Kysymykset:
Onko vaikeaa saada katsastuksen läpi? Ja mitä pitää tehdä saadakseen sen katsastuksen läpi? Ja miten onko päästöjen määrillä tarkkaa?
Ja mikä olis sopiva teho vakio turbo moottorille ettei koko ajan hajois, mutta silti olis suht kiva ajaa?
( sori huonosta suomenkielestäni ja kiitos vastauksistanne etukäteen ).
Om605 muutoskatsastus
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 98
- Liittynyt: Ti 30.05.2006 23:53
- Paikkakunta: Kajaani
Re: Om605 muutoskatsastus
Ei ole vaikea katsastaa. Vertailumallin vaatimukset kannattaa kysyä konttorilta missä katsastat. Käytännössä vaatii vertailutodistuksen ja teholapun (ahtopaine pitää olla mukana ja laitteen piirtämä). Päästömittauksen voi missä tahansa pajalla missä mittaavat dieseleitä. Päästörajat on samat kuin normaalissa katsastuksessa. Tehosta en osaa sanoa muuta kuin oikealla käytöllä ne monesti rikotaan 

Re: Om605 muutoskatsastus
Joo kyllä minä tiedän missä ne päästöt mitataan, kysymys oli vain se että onko hankalaa saada ne päästöt sen rajan alle kun siinä moottorissa on niin iso pumppu?
Re: Om605 muutoskatsastus
Ei ole ongelmaa saada päästöihin ellei ahtamatonta syöttöä ole laitettu järjettömälle tasolle.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 98
- Liittynyt: Ti 30.05.2006 23:53
- Paikkakunta: Kajaani
Re: Om605 muutoskatsastus
Ymmärsin kysymyksen väärin. Rajat on samat kuin aikaisemminkin kyseisellä autolla. Säätämisestä kiinni. Laitteeseen tulee oletettavasti mekaaninen pumppu ja vastaus tuossa jo mainittiinkin. Sähköpumpulla saa hyvinkin savuttomaksi.Kaumu kirjoitti:Joo kyllä minä tiedän missä ne päästöt mitataan, kysymys oli vain se että onko hankalaa saada ne päästöt sen rajan alle kun siinä moottorissa on niin iso pumppu?