No joo...ei oo ensimmäinen ihme viritys ko. autossa (perävälitys pikkasen pielessä: oikea olis 3,91 autossa oli 3,07, väärä vaihdelaatikko: 200D laatikko E250D perässä ja sen kytkinakselin takia vaihdettu vetolevy jne jne..), että kyllä sitä nyt vähän sulakkeita voi vahvistaa, se on sellanen pikkuhomma

Ei onneks kuitenkaan ollu rautanauloja käytetty
Todennäköisesti on käynyt juuri noin että ensin on polttanut sulakkeita ja sitten on tuumattu hetki ja päätetty laittaa isommat sulakkeet

Ja sitten kun on toi valovahti kärähtynyt niin sitten oli vedetty sähköt suoraan toiselta takavalolta tiivisteen välistä, ei suinkaan sieltä mistä johdot normaalisti kulkee...
Täytyy varmaan vierailla purkamolla ja etsiä ehjä... Toi tinaaminen kun ei tossa oo mitenkään helppo homma kun on kaksi piirilevyä, joka tarkoittais sitä että kaikista toisen puolen nastoista pitäis irroittaa se piirilevy, tukitangot ja vielä ne liuskat korjata yli 20 eri tinauskohtaa, ainakin
