Ostin kuukausi sitten itselleni 240 CLK:oon, vuosimalli on 2002, eli auto ei ole uusi, mutta pistää miettimään että täytyykö heti pistää takasin myyntiin, että onko isompaa ja kallista remonttia odotettavissa, Kun ajelee 30-60km/h pintakaasulla niin kierrokset ikäänkuin tippuu liikaa ja kone ``murisee`` sen 2 sekunttia ennenkuin kierrokset taas nousevat ``oikealle`` kierrosalueelle ja kierroslukumittari myös heijaa jatkuvasti noissa nopeuksissa. Mutta sitten kun ajan isolla tiellä ja kierrokset on siellä lähempänä 2000 tai yli niin ei mitään ongelmia, onko palstan konkareilla mitään arvausta mistä vikaa lähtisi itsimään, vai onko ominaisuuksia? Ja siis tapahtuu kylmänä ja lämpimänä, mutta enemmän kyllä mielestäni kun on lämmin kone.
Lupasitvat autoliikkeessä tutkia kyllä asiaa, niin vien sen vielä sinne takaisin, mutta vahva veikkaus, ettei mitään vikaa löydy.

Ja tiedän myös glykooliongelmat kyseisessä autossa, mutta auton mukana tuli kuitteja, niin sieltä selvisi että jäähdytin nestettä löytynyt vaihteistosta 2007 ja oli tehty iso remontti ja jäähdytin vaihdettu,vaihteisto ollut auki purettu/koottu uudelleen huuhdeltu ja muuta mukavaa..Loppulasku näyttää olleen yli 7000€ veholla.

Mielipiteitä arvon herrat?