Eli vuosimallin 2000 220Cdi:n vaihteisto ei suostunut vaihtamaan kolmoselta neloselle kuin vasta sammuttamisen jälkeen. Vika tuli risteyksen ylityksen jälkeen kun lähdin kiihdyttämään, rullasin yli risteyksen ja lähdin kiihdyttämään noin 10km/h nopeudesta. Tätä oli edeltänyt jo reilu 100km ajoa n. 1500kg vetokoukussa.
Vaihteistoöljyn taso oli ok.
Uudelleen käynnistyksen jälkeen toimi loppumatkan normaalisti.
Lisäksi kylmänä vaihtaa kolmoselta neloselle vasta n. 3000rpm kohdilla, ominaisuus?
S202 220CDi automaatin vaihtamis ongelma
S202 220CDi automaatin vaihtamis ongelma
Toyota Hilux Doublecab -08
M-B 300-24 TE Sportline S124 -90 (projekti, rotta-look)
M-B 300TD S124 -90 (projekti)
M-B 300 TE S124 -91 (purussa)
Volvo 245 Turbo -84 (orggis, projekti)
Ex: M-B 320CDi W220 -05
Ex: M-B 220CDi S202 -00 (toimitti vetokoukun virkaa)
EX: MB 290 DT W210 -97
Ex: MB 230 TE S123 -81
Ex: MB 250D W124 -91
Ex: MB 190E W201 -84
M-B 300-24 TE Sportline S124 -90 (projekti, rotta-look)
M-B 300TD S124 -90 (projekti)
M-B 300 TE S124 -91 (purussa)
Volvo 245 Turbo -84 (orggis, projekti)
Ex: M-B 320CDi W220 -05
Ex: M-B 220CDi S202 -00 (toimitti vetokoukun virkaa)
EX: MB 290 DT W210 -97
Ex: MB 230 TE S123 -81
Ex: MB 250D W124 -91
Ex: MB 190E W201 -84