Nyt olis saksassa kaupan Grosse!
Nyt olis saksassa kaupan Grosse!
Mutta, mutta se suuri kysymys, pitääköhän kilometrit paikkaansa. Taitaa olla niitä saksan mittariruuvattuja??? http://www.mobile.de/SIDzoEEflwc8AWQ0ZD ... 1152898594
Viimeksi muokannut mertzi60, Ke 02.02.2005 08:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Siisti peli, näkyy olevan Classic Centerin tuotosta. Tosin Grosser Mercedestä tuo ei ole nähnytkään, siksi kutsuttiin ainoastaan 770-mallia variaatioineen.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Aivan.....
Olet tietenkin aivan oikeassa Timo, mutta meikäläiselle nää on jo jotain todella SUURTA
Moni ottaa mielummin 500/540:n kuin 770, mikä näkyy hinnassakin.Varsinkin jos se 500/540 olisi vielä roadsterina.....
Vaan noihin pyyntöihin verrattuna herrasmiesten RR alkaa vaikuttaa perin edulliselta vaihtoehdolta. Katsokaapa tätä hienoa projektia SUOMESSA. Auto on todella hieno luonnossa. Kori, varsinkin ovien saranaratkaisu on erittäin elegantti. http://www.rrec.fi/5rolls-royce/finland ... nnish.html
Vaan noihin pyyntöihin verrattuna herrasmiesten RR alkaa vaikuttaa perin edulliselta vaihtoehdolta. Katsokaapa tätä hienoa projektia SUOMESSA. Auto on todella hieno luonnossa. Kori, varsinkin ovien saranaratkaisu on erittäin elegantti. http://www.rrec.fi/5rolls-royce/finland ... nnish.html
Kaikki 770:t taitavat olla säilöttyinä museoihin tai yksityisille harrastajille. Euroopassa niitä ei myynnissä juurikaan ole. Mikähän lienee hintaluokka niillä? Tarkoitan siis W150:aa, en W07:ää.Andreas kirjoitti:Moni ottaa mielummin 500/540:n kuin 770, mikä näkyy hinnassakin.Varsinkin jos se 500/540 olisi vielä roadsterina.....
Viimeksi muokannut Timo L., Ke 02.02.2005 14:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Harvakseltaan kauppoja tehdään toki, joten oikeasti hintatasosta on mahdoton sanoa mitään varmaa.
Joskus niitä putkahtelee jenkkiläisiin huutokauppoihin mutta yleensä auton arvoa hypetetään väärennetyllä historialla Hitlerin autona, kuten Barrett-Jackson huutokaupassa aikanaan kävi Mannerheimin lahja-autolle. Hinta oli silloin n $150.000, josta suuri osa ilmeisesti tekaistun identiteetin ansiota.
770 kiinteä yhteys Saksan natsihallintoon varmasti karkoittaakin monia keräilijöitä, toisaaltaan joitain sairaampia yksilöitä se saattaa kiinnostaa juuri siksi. Kruse Internationalissa on ostotoimeksianto Hitlerin 770:stä, sinne vaan tarjoamaan niin selviää päivän hinta....
http://www.kruseinternational.com/vehic ... enz&PAGE=1
Lisäys: 1995 kruse näyttää myyneen yllätys-yllätys "Hitlerin" 770k mallin huimaan hintaan $940.000 Mutta ostolaita vaikuttaa perin ohuelta sillä toisessa Krusen huutokaupassa 90-luvulla tarjottu "Hitlerin" (kuinkas muutenkaan...) 770 on saanut ainoastaa n$50.000 arvoisen huudon, jolla kohdetta ei ole lyöty kiinni. Ilmeisesti kyseessä on sama yksilö.
Mutta missä mahtaa majailla Mannerheimin yksilö nykyään?
Joskus niitä putkahtelee jenkkiläisiin huutokauppoihin mutta yleensä auton arvoa hypetetään väärennetyllä historialla Hitlerin autona, kuten Barrett-Jackson huutokaupassa aikanaan kävi Mannerheimin lahja-autolle. Hinta oli silloin n $150.000, josta suuri osa ilmeisesti tekaistun identiteetin ansiota.
770 kiinteä yhteys Saksan natsihallintoon varmasti karkoittaakin monia keräilijöitä, toisaaltaan joitain sairaampia yksilöitä se saattaa kiinnostaa juuri siksi. Kruse Internationalissa on ostotoimeksianto Hitlerin 770:stä, sinne vaan tarjoamaan niin selviää päivän hinta....
http://www.kruseinternational.com/vehic ... enz&PAGE=1
Lisäys: 1995 kruse näyttää myyneen yllätys-yllätys "Hitlerin" 770k mallin huimaan hintaan $940.000 Mutta ostolaita vaikuttaa perin ohuelta sillä toisessa Krusen huutokaupassa 90-luvulla tarjottu "Hitlerin" (kuinkas muutenkaan...) 770 on saanut ainoastaa n$50.000 arvoisen huudon, jolla kohdetta ei ole lyöty kiinni. Ilmeisesti kyseessä on sama yksilö.
Mutta missä mahtaa majailla Mannerheimin yksilö nykyään?
Tähdellisissä oli juttu vähän aikaa sitten. Auto on Yhdysvalloissa yksityisissä käsissä ja taisipa olla vielä(kin) rastauroinnin alla.Andreas kirjoitti:Mutta missä mahtaa majailla Mannerheimin yksilö nykyään?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Ainakin yksi - ilmeisesti juuri tuo - on varmistettu runkonumerosta Mannerheimin autoksi. Suomen Automobilihistoriallisen Klubin silloinen puheenjohtaja(?) oli juuri jenkeissä silloin siitä tehtiin kaupat, joten käväisi vilkaisemassa lähemmin.Andreas kirjoitti:Onko muuten kukaan Suomesta tai muualtakaan käynyt koskaan paikan päällä tai muutoin varmistamassa ko. yksilöä Mannerheimin autoksi?
Ostaja ei kyllä tykästynyt arvioista, koska oli mielestään ostanut nimenomaan Hitlerin auton, ainakin ulkoisestihan ne ovat samanlaiset.
Sen jälkeen sitä on ainakin kerran tarjottu myyntiin "Hitlerin autona".
Haluan isona ruuvimeisselinkuljettajaksi [img]http://www.my-smileys.de/smileys2/autofahrer.gif[/img]
[url=http://kotisivu.mtv3.fi/mb250td][b]BlueLady[/b] W124 250 TD[/url]
[url=http://kotisivu.mtv3.fi/mb250td][b]BlueLady[/b] W124 250 TD[/url]