Öljynpuhdistin auki
Öljynpuhdistin auki
Mistäs sais ostettua työkalun jotta saisi näppärästi tuon putsarin auki jottei mene aivan ähräämiseksi öljyn vaihto. Auto on siis W202 c ja siinä on suodatin erillisessä kotelossa ja sen kanteen pitäisi olla aivan julmettu hylsy tai muu näppärä työkalu
. Ehdotuksia....

MB C180 vm -95
Osta työkalu
Itse hommasin 36 mm kiintoavaimen. Ekana olin ostamassa hylsyä mutta sitten siihen olisi pitänyt ostaa vääntövarsikin nk. räikkä. Hintaa paketille olis tullut ihan törkeäasti, joten päädyin kiintoavaimeen hintaluokka alle 10 €.
On ehkä vähän krouvi työkalu mutta kuitenkin toimii.
On ehkä vähän krouvi työkalu mutta kuitenkin toimii.
Tuli ympyrä ja tähti - siitä se autoilu sujumaan lähti
Kiintoavaimesta...
Mistäs moisen löysit ? Olen tässä katsellut paikallisia firmoja mut ei ole silmiin osunut. Pitänee käydä jossain työkalukaupassa katselemassa. Olikos se lenkkiavain sellanen pyöreä kiintolenkki.... Ja sillä mahtuu vääntään välistä ?
MB C180 vm -95
Työkalukaupasta ostin. Eihän tuollaisia kokoja ole marketeissa ja halpishalleissa. Rautakaupasta voisi ehkä löytyäkin.
Kiintoavain, jossa toisessa päässä on umpilenkki ja toisessa päässä se avoin 36 mm "haarukka".
Hyvin mahtuu vääntelemään ja ei muuten kannata kiristää ihan hampaat irvessä - on meinaan muovia se kansi !
Kiintoavain, jossa toisessa päässä on umpilenkki ja toisessa päässä se avoin 36 mm "haarukka".
Hyvin mahtuu vääntelemään ja ei muuten kannata kiristää ihan hampaat irvessä - on meinaan muovia se kansi !
Tuli ympyrä ja tähti - siitä se autoilu sujumaan lähti
avain löytyi....
Mulla on omassa bensamallissa koko 64 ja sellaista ei löytynyt mistään.... niinpä löysin työkalukaupasta sellasen avaamiseen tarkotetun hylsyn. No, maksoihan tuo 100 mk:aa mut enpä parempaakaan löytänyt
Kiitoksia sulle vinkeistä....
Paljos sulla on muuten kilsoja ajettu ? Tyytyväinen mesemies vai onko ollut murheita tekniikan kanssa ?

Kiitoksia sulle vinkeistä....
Paljos sulla on muuten kilsoja ajettu ? Tyytyväinen mesemies vai onko ollut murheita tekniikan kanssa ?
MB C180 vm -95
- capriceman
- Asiantuntija
- Viesti: