Elikkä ongelma on w124 E300 Mercedes 91 ei käy kuin lämpimäksi ja sammuu pitää odottaa noin 1-1/2h jotta käynnistyy.
Osia vaihdettu:
Virranjakaja ja pyöriä
Sytytys johdot ja tulpat
Ecun lämpötila anturi (4 napainen sylinterin kannen päädyssä)
Yj-rele vaihdettu ja bensapumpun rele tinattu.
Määränjakaja kokonaisuudessaan. kumikaukalo samalla uusittu.
Puola todettu toimivaksi vaihtamalla toisesta autosta toimiva ja ei ollut vaikutusta.
Pyörintänopeus anturi mitattu vikatilassa 870 ohmia joka pitäisi olla rajoissa.
Koitettu tankinkorkkiakin otettu pois ja käynnistetty kylmänä silti sammuu siinä 80 asteessa.
Polttoaine filtteri vaihdettu.pumput Pyörii sen 1-3sek aina kun vääntää virrat päälle.
Pulssisuhde koodej katselin ja kaikki oli ok vika päällä ollessa ja virrat päällä
Pinni 2- ja 3+ Pyöreästä liittimestä vasemmalla lokasuojan päältä. 50% ja startatessa sen 70%
Koko rumba alkoi kun vaihdoin kumikaukalon määränjakajasta joka oli halki ja seos säätö oli jumittunut edellisen omistajan jäljiltä.
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Kaikki jetronicin anturit tarkistettu ja mitattu.
Oisko jollain ollut samanlainen tapaus? Mitä kannattaa tehä viellä?