Elikkäs ajattelin kysyä vähän viisaammalta joka on elänyt näitten autojen kanssa ja monia vuosia.
Niin kuin otsikossa mainitaan ensimmäinen auto pitäisi hankkia ja tämä kyseinen vehje olisi kiikarissa.
Tottakai koeajolla ja paikanpäällä näkee sen varsinaisen kunnon, mutta huolestuttaa toi mittarilukema.
Jotain huoltoja on tehty yms.
Mitä väki sanoo kannattaako tommosesta ton verran maksaa vaikka mittarissa noin paljon bensa autoks ?
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/7804007" onclick="window.open(this.href);return false;
Kiitos etukäteen !
Enimmäistä autoa ostamassa
Re: Enimmäistä autoa ostamassa
Noita koneitahan saa kohtuu hintaan ja kansi remppa on kyllä joko tehty tai edessä..tällöin voivi olla halvempi vaihtaa toinen kone...luulen että vaikka laittaa 230 tai ton 220 sinne tällöin...ruoste on noiden ongelma eli katsopa tarkkaan taka puskurin sivu puolelle alle ja etupäähän pyöräkoteloon.
Kaasuläppäkotelo on sitten noin 600e uusi jos on jotain ongelmaa kaasun tai tyhjäkäynnin kanssa..
Sanoisin että toi kone kestää sen 550-650tkm ajaa...huolto ja kylmä käynnistykset ..pitkät vai lyhyet ajot myös määrää sitä miten se kestää...
Kaasuläppäkotelo on sitten noin 600e uusi jos on jotain ongelmaa kaasun tai tyhjäkäynnin kanssa..
Sanoisin että toi kone kestää sen 550-650tkm ajaa...huolto ja kylmä käynnistykset ..pitkät vai lyhyet ajot myös määrää sitä miten se kestää...
Viimeksi muokannut atlas, La 20.02.2016 08:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: Enimmäistä autoa ostamassa
Näköjään 1400 euroa pyyntihinta.Mitä väki sanoo kannattaako tommosesta ton verran maksaa vaikka mittarissa noin paljon bensa autoks ?
Ei kannata muutamaa satasta miettiä suuntaan tai toiseen jos löytyy hyvä auto, näitäkin kun on hyviä ja ihan p*skoja ja kaikkea siltä väliltä.
Tahtoo sanoa että totta ihmeessä kannattaa maksaa, jos.
wiimax.fi