Elikkä auto ois tuo pikkukuvassa näkyvä -91 300td sedan. Meinaa takaluukusta niitten muovilistojen takaa pukata vähän ruostetta, takaikkunan yläreunantiivisteen altaa puskee myös vähän kukkaa. Lisäksi kuskin lokasuojan kaari on myös ruostunut. ja pohjassa on massauksen alle ilmeisesti päässyt vesi ja kardaanitunneli on ruosteessa. Katsastusmiehen mukaan kannattas pohja laittaa nyt piakkoin kuntoon ku selviää vielä ilman peltihommia.
Kiinnostas tietää mitä maksaa suunnilleen korjauttaminen ja missä ois lahti-helsinki akselilla hyvä ja kohtuuhintanen paikka. Jos joku on itse korjaillut kyseisiä onkelmia niin ois kiva tietää miten tapahtuu? Itsellä ei kokemusta niin ihan perusteellisia oppeja kaipaisin. Auto on metallivärinen ja ilmeisesti siten aika paha paikkamaalattava, joten mihin rajata vai onko vedettävä yli asti koko kaara?
Mersuu vähän kukkii
-
- Sisäänajossa
Moi, haluat viimeisen päälle hyvää jälkeä, niin joudut toimittamaan mesesi Jurvaan, etelä-pohjanmaalle. Siellä sijaitsee autopeltiseppä Alpo Hautala, joka laittanut minulle + tuhannelle muullekin laatujälkeä, ilman ryöstömentaliteettiä!!!! Nimim.Muutama sata kilometriä sinne sun tänne hyvän jäljen takia!
-
- Sisäänajossa
Peltihommia
Jos haluat pohojanmaanmiehen yhteystiedot, niin pistä meiliä minulle. Veikkaisin että parissa viikossa ruosteongelmat hoituu. Olen viemässä lähiaikoina omaa mersuani entisöitäväksi ko. pajalle hesasta käsin, joten tässä: jussi.tarpila@bastu.net