Eli oon ostamassa Kompura mersua ja olisin kiinnostunu tietämään onko tässä tekniikkassa mitään tyyppivikoja.
Sen verran on kävin kahtelemassa että auto on vuosmallia 2001, rullattu koneella 350tkm ja näky olevan punasella venttiillikopalla ja sen pitäs olla parempi tai/ja luotettavampi? (autokauppiaan puheita?)
W203 2.0 Kompressor
W203 2.0 Kompressor
Viimeksi muokannut JrJertsy, Su 23.08.2015 21:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: W203 2.0 Kompressor
Punainen venakoppa niin pommin kestävä moottori...mustakoppainen on jo ongelmallinen .
Todella hyvä konstruktio mersulta....vääntävä ja pieni ruokainen.
Italian tuonnissa sen 193hp..normisti 163hp...saa voimaa helposti hihna pyörillä ja ecu osaa säätää itsensä uusille seoksille.
Vaihteisto 722.6 eli todella hyvä vaihteisto automaatilla...suosittelen automaattia.
ruostehan näissä on ongelma .....
Todella hyvä konstruktio mersulta....vääntävä ja pieni ruokainen.
Italian tuonnissa sen 193hp..normisti 163hp...saa voimaa helposti hihna pyörillä ja ecu osaa säätää itsensä uusille seoksille.
Vaihteisto 722.6 eli todella hyvä vaihteisto automaatilla...suosittelen automaattia.
ruostehan näissä on ongelma .....
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: W203 2.0 Kompressor
Ruostetta tosiaan yleensä on. Kuskinpuolen ovet ja pyöränkaaret enimmäkseen. Itsekki ottasin automaattina, mutta kyllä tuo 6-vaihteinen manuaalikin on iha hyvä. Lyhyt vaihekepin liike ja vaihteet löytyy helposti. Helppo auto ajaa ja kapea.
Auto:w208 CLK430 -99
pärrät: KTM 950 SM ja kawasaki klr 650
pärrät: KTM 950 SM ja kawasaki klr 650
Re: W203 2.0 Kompressor
Apua! Mitesku mulla on tämmönen auto vm. 2000 ajettu 245000km bensalla manuaali niin kun ajaa auton kanssa ja päästää kaasusta niin kuuluu edestä päin pieni rahina sitten kun painaa taas kaasua tai kytkimen pohjan rahina loppuu??