Elikkä kyseessä 211 270cdi vuodelta 2004 ja moniurahihnan vinkuna. Hihna vaihettu n.vuosi ja n.50000km sitten, nyt muutaman viikon ajan ku auton käynnistäny ni alkuun hyvin vaimeesti vinku hihna. Ääni on pikkuhiljaa voimistunu ja pari kertaa ku auton on käynnistäny ja pistäny pykälän silmään ja lähteny ilman kaasua liikkeelle ni ohjaus on TOSI jäykkä ja akun kuva ilmestyy näytölle, kaikki oireet korjaantuu ku polkasee kaasua. Välillä hihna ulvoo melkein joka kiihytyksessä ja jopa ku risteykseen hiljentää, kääntää ja lähtee kiihyttämään. Tyhjäkäynnillä, paikallaan rattia käännellessä ei äännä, mut toisinaan käynnistämisen jälkeen kitkuttaa tyhjäkäynnillä ja voimistuu kierroksia nostaessa kunnes lopettaa. Tää ilmiö on koko ajan voimistunu eli joku paikkahan siellä on porsimassa ja kysymys kuuluuki että mikä??-Itse itselleni vastaten olen rajaillut oiretta laturi, ohjaustehostin tai kampiakselin hihnapyörän syyks, ja ehken kallistumassa kampuranpyörän suuntaan, koska jaksasko laturi tai tehostin "pysäyttää" hihnan, koska oletan tän ohjauksen jäykkyys ja latauksen puute johtuvan tälläsestä asiasta. Tuskin se hihna kokonaan pysähtyy mut hidastuu merkittävästi ettei noi apulaitteet oo mukana. Kuitenkin mitä oon seurannu ni normisti lataa ja ohjaustaki tehostaa, paitsi tieten nämä pari kertaa.
Elikkästä jos jollaki olisi kokemusta samasta aiheesta ja varsinkin ratkaisu niin olisin hyvin kiitollinen