Alavesiletku 200 D

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Jata
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 126
Liittynyt: Ti 30.11.2004 00:31
Paikkakunta: Evijärvi

Alavesiletku 200 D

Viesti Kirjoittaja Jata »

Siis voihan nenä ja jne;voiko olla mahollista että on tarkoitettu että se alkuperäisenäkin on noin hirvittävän lähellä laturin siivikkoa toi letku yhdessä kohdassa?????

-Väliä on alle 1cm ja näkyy kun ilmavirta on tehny siihen letkun kylkeen sellaisen jäljen.
Ajattelin että jos löysäis klemmaria ja kääntäis vähä sitä letkua niin et olis vähä enempi tota hajurakoa .

Tai jollain pidäkkeellä vähä sivummalle???

Hirveä näky ku siivikko pyörii laturissa tuhatta ja sataa iha melkein kiinni.
Ei kyllä kosketa vaikka kaasuttaa ja/tai nytkyttää konetta.
Perkele aivan maha kuralla jo pelkästä ajatuksesta,ton vesiletkuparan puolesta.
Höh!
w124 300 Tdt -92
Avatar
jarski
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2157
Liittynyt: Su 23.03.2003 20:15
Paikkakunta: Karstula

..

Viesti Kirjoittaja jarski »

Ota vaan klemmaria löysemmälle ja käännä parempaan asentoon...
w115,123,124,126,210 yms.
Jata
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 126
Liittynyt: Ti 30.11.2004 00:31
Paikkakunta: Evijärvi

Viesti Kirjoittaja Jata »

Joo,niin mäkin ajattelin.
Mutta on se vaan hyvä ajaa.... niinku kiskoilla menis.

Se on varmaan se massa joka sen tekee,vaikka onhan siinä toisaalta traktorinkin piirteitä.
No;nyt mulla on niitä sitte neljä :)
w124 300 Tdt -92
Avatar
marcus
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 87
Liittynyt: Pe 11.07.2003 15:05

Viesti Kirjoittaja marcus »

Joo..
lemmareita löysälle ja käännät sitä niinku poispäin niistä siivistä. Lemmarit kireelle ja eiku paanalle. Hyvä että huomasit - kun noinkin läheltä vihelsi. Kyllä se siitä.

Marcus

W107 1977
W201 1989
..ja muuta
Vastaa Viestiin