Oli jo aikasemmin ongelmia liian pienen tyhjäkäynnin kanssa, se tuli onneksi kuntoon lisäilmaventtiilin vaihdolla. Edelleen ongelmana huono kaasuun vastaavuus, tyhjäkäynniltä kun painelee kaasua niin kierrokset herää viiveen jälkeen, ihan kuin olisi tulppa edessä, kone suorastaan ryytyy. Liikenteessä vaikeaa kun joutuu kaasun kanssa leikkiin ettei auto ryydy paikalleen, kierrokset vaan nousee turhan nopeasti tulpan jälkeen ja sitten mennäänkin jo turhan vilkkaasti. Muuten kone toimii hyvin, tyhjäkäynti hyvä, kulkee hyvin kierroksilla eikä nykimisiä esiinny. Nyt vaihdettu polttoainesuodatin, paluuletku tutkittu, seokset tyhjäkäynnillä hyvät, ilmansuodatin vaihdettu.
Tutkimuksen kohteen tällä hetkellä ohjauspaineensäädin, päätyyn tulee alipaineletku, jonka irrottaminen ei näyttäisi vaikuttavan käyntiin lainkaan. Voisiko olla jotenkin jumissa, ei vastaisi paineenmuutoksiin.
Onko ollut samantapaisia ongelmia muitten kuskien K(E)-jetroniceissä?
Ei vastaa kaasuun!? W201
Ei vastaa kaasuun!? W201
MB C220cdia -00
KTM 950 supermoto
KTM 950 supermoto