

Kyseessä on 24.6.1994 valmistunut, eli ensmäistä facelifitia oleva auto. Auto on myyty uutena Mainzin piirimyyjältä. Se on ollut parilla omistajalla Saksassa josta se on tuotu Suomeen 2005. Tuoja möi auton tuttavaperheellemme lyhyen omistuksen jälkeen 2005 ja auto siirtyi isäni omistukseen huhtikuussa 2015. Olen saanut seurata auton vaiheita siis jo kymmenen vuoden ajan. Digimittarin lukema on nyt n. 172 tkm.
Auto hääautonamme 2005 Auto 2006 klubin Joensuun ajoissa
Auto on mukavasti varustettu:
348 perlblau metallic
262 sininen nahka
241 sähköisesti säädettävä etuistuin vasen
242 sähköisesti säädettävä etuistuin vasen
246 peilimuisti
260 mallimerkinnän poisto
284 vaihdevalitsimen puu- ja nahkaverhous
289 ohjauspyörän puu- ja nahkaverhous
303 keskikyynärnoja kotelolla
306 aktiivihiilisuodatin
406 ortopedietuistuimet
412 kattoluukku
441 sähköisesti säädettävä ohjauspylväs
471 ASR
510 radio MB Exquisit
551 varashälytin
600 lampunpyyhinpesurit
652 8-reikäalut
682 tulensammutin
731 pähkinpäpuuverhoilu
856 facelift-koodi
867 6/94 muutospaketti
873 etuistuinlämmitys
880 infrapunakeskuslukitus
882 sisätilatutka/poishinaussuoja
883 sulkemisapulaite
884 tavaratilan lisälukitus
Auto on yleisilmeeltään siisti. Maalin alla on kupruja takaluukun lukon ympärillä, valolistan alla, takaluukun alakulmassa, ovien tiivisteurissa sekä korin puolella moottorin korvien saumoissa.
Tekniikassa etupäästä kuuluu hitaassa vauhdissa klopina kuopissa sekä jo aiemmin mainittu poishinaussuojan/sisätilatutkan napissa palaa valo aina sekä takalasinlämmittimen "automaattinen päällekytkeytyminen" auton käynnistyessä.
Seuraavana ohjelmassa on kuitenkin moniurahihnan ja öljyjen vaihto. Tulpat jo vaihdoinkin. Täytyy kai hankkia eBaysta mallikohtaiset huoltosuojat lokasuojiin, on tämä sen verran laaja auto että kurottelemaan joutuu
