Joo-oh. Vähän tullut asioita opiskeltua. Martti kokolailla uus auto mulle.
Tuo mihin Bomber4 viittaat on samalla koneksella kun kun oma Martti.
Perhana kun päällisin puolin tuota konetta tutkin, niin luulin ensin että omassa Martissa on erilainen kansi vs. Roadster.
Roadsteri on noita Twin Spark juttuja. Samalla tavalla oli myös ForTwon kone. Piti vaan tarpeeksi purkaa sen havannointia varten.
Netistä on tutkinut, että imuputkia on kahta eri mallia. Pikku tehoinen ja isompi tehoinen.
Kaikissa ForTwo:issa on se ahtaampi imuputki, kuten myös huonompi tehoisissa roadstereissa.
Kun tuota putkee nyt silmällä kahtoo, niin näkyy oikeesti, että ilman ottamista on kuristettu. OK. Suhta halpa pikku modi.
Tähän asti on silmämääräisesti havaittua kaikki. Konkreettinen näky.
Lueskelin jostain netistä, että tehokkaimmissa Roadstereissa on eri nokka, kun "huonompi tehoisissa".
Koska ForTwohon ei ole saanut tehokkaampaa konesta, Niin uskon että nokan päivityksellä kone on identtinen vs. tehokkaampi roadster / Brabus.
Eli. Pikaisesti vaihtolistalle menee imuputki. Nokka vaihdetaan vasta talven aikana.
Omaan Star testerin, hankin juuri siihen tuon Smartin TAN code calculatorin. Eli koodaamalla pitäisi jotain Brabus juttuja saada.
Katotaan miten asia etenee
Vahva usko on olemassa, että kohtuu pienillä modeilla saa tuohon 700cc. turbo konekseen sen 100 hv.
Saa nähdä, miten käy.