active body control madallus starilla

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
anamankeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 389
Liittynyt: Ti 07.08.2012 20:22

active body control madallus starilla

Viesti Kirjoittaja anamankeli »

kokeilin tossa madaltaa w220 jossa toi abc mutta ei antanut tallentaa arvoja koska signaalit sallittujen arvojen ulkopuolella vaikka arvot olivat niiden sisällä (2.00-3.00)
mikä jippo tuossa on?
Mese-220
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 170
Liittynyt: Pe 22.07.2011 16:53
Paikkakunta: Länsi-Suomi, Rauma

Re: active body control madallus starilla

Viesti Kirjoittaja Mese-220 »

Pitää tehdä käyttöönotto manuaalisesti ja asettaa kambeeri yms. starilla uusiks. (Muistaakseni -1.5 mutta en nyt ole aivan varma lukemasta). Se joka muistaa niin lisätköön tänne.
Star-apuja Rauman/Porin seudulla
Löytyy myös Mercedeksen
-Jousipuristin W(123,124,201,202,210,140)
-Alapallo- ja vakaajannivelen irroitus/kiinnitystyökalu W(211,220,230),
-Ruiskusuuttimen irroitustyökalu ja kalvain.
Jos asiaa niin soittele (ei tekstareita)
p.o4oo938372

Sadekeleillä en ala laitteita pihalle levittämään eli "potilas" oltava vähintään katon alla.
Avatar
noroljan
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2467
Liittynyt: Ke 04.08.2010 01:36
Paikkakunta: Päijät-Häme

Re: active body control madallus starilla

Viesti Kirjoittaja noroljan »

En tiedä mikä siinä mättää, viime kesänä taistelin saman homman kanssa. Ihan kun olisi merkitty raja-arvot väärin ohjelmaan. En tarkkaan muista, mutta aika lähellä ne piti olla toisiaan, että onnistui tallentaminen.

Useimman yrityksen jälkeen sain ne tallennettua, mutta jos ne oli lähellä ääripäitä, ei se onnistunut, jostain syystä.

Ne pyörienkulmat pitää muistaa sinne syöttää, mutta silti ei hyväksynyt, jos toinen oli lähellä 2V ja toinen lähellä 3V. Sellanen vielä, mikä sai miettimään, että miten homma on hoidettu, niin takapäätä kun nosti, niin toisen anturin voltit laski ja toisen nousi? Mietin jo, että onko toinen anturi siellä "väärinpäin" vai kuuluuko sen toimia noin. olisiko ollut hyväksyttävä alue jotain 2.2- 2.8V (kokeilemalla selvitetty), eikä tuo minkä ohjelma ilmoittaa.
W163 ML 270 CDI -02 (OM612+722.6)
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
W906 Sprinter 316 CDI Extrapitkä (OM651+722.6) Projekti
anamankeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 389
Liittynyt: Ti 07.08.2012 20:22

Re: active body control madallus starilla

Viesti Kirjoittaja anamankeli »

Joo kyl se kysy niitä camberi arvoja ja nekin laitoin raja arvojen sisälle oisko ollu 5.2 eessä ja takana -1.5.... antaa kyllä eri herjauksen jos noi käsin syötettävät arvot on pielessä.... madaltaessa en ees nää noita raja arvoja mutta kun käy kattomassa "mittausarvot" .. siellä ne kerrotaan eli 2-3
niin ja tein ton homman just tuolta "käyttöönotto" ja sieltä korkeustason kalibrointi manuaalisesti
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12611
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Re: active body control madallus starilla

Viesti Kirjoittaja epk »

juu samoja ongelmia, ihan päätön systeemi.

Ootteko koittanut devvi valikosta milleillä madaltaa...
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Re: active body control madallus starilla

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Samaa on pohdittu täälläkin W215 CL:n kanssa.
Ei onnistu.
Vastaa Viestiin