Noista leveistä w124/201 muovihelmoista on kyllä ollut puhetta mutta aloitin nyt ihan uutena aiheena koska mielipiteitä kaipaisin pikaisesti.
Yhdeltä purkaamolta löytyy kyseinen sarja w201:een(190E),hinta about 450e.
Hirvittää tuollainen hinta maksaa noista muoveista,mutta niinköhän ne "maksaisivat"vuosien saatossa itsensä takaisin..suojaamalla auton pellit ruostuttavia mömmöjä vastaan? Lisäksi pientä ruosteen poistoa täytyyy autolle tehdä parin oven alareunassa,eikä oikeaa maalia ole löytynyt,joten nuo muovikyljet piilottaisivat sitten kaiken mainiosti.....ei olisi maalin sävyllä enää väliä siinä vaiheessa..
Miten sen kiinnityksen kanssa nyt olikaan;sopivatko vanhojen listojen reikiin ja millaiset kiinnitysosat.Eli jos muovien mukana ei tule kiinnitysosia/kiinnikkeitä niin pulassako ollaan?
Vaikea on päättää ostaako vai ei,varsinkin kun työsopimus päättymässä ja rahaa olisi kai hyvä säästellä.Joten kiitos kaikista mielipiteistä ja ohjeista "kollegoille".
Kylkilistoista vielä...
Kylkilistoista vielä...
W123 200 (2024-)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
itse maksoin 490€ pk:neen, w124 leveistä listoista....
onhan törkee tukku rahaa jostain muovinkappaleista, ite perustelin näin:
ei tartte vaihtaa autoa, sama autohan toi ku vertaa esim. -85 tai -92, vain varusteissa eroa. Eli saat "uudemman" mallisen auton ilman et tarvii vaihtaa, uuden käytetyn kun ostat niin kuitenkin siinä remppaa edessä, omassa kaikki kunnossa
muovit suojaa kiveniskuilta
ei tartte viedä maalarille kun korjaa alahelmojen ruosteita (tosin tää auto menee muutenkin maalarille), olettaen et olet tyytyväinen uusien listojen väriin.
kyllä menevät vanhoihin reikiin, hukassa tosin ollaan jos puuttuu paljon niitä kiinnikkeitä, niistä saa maksaa äkkiä sellaiset >30€. tarvikkeina niitä kun en itse ole vielä ees löytänyt. Vanhat kiinnikkeet käyvät tosi kehnosti uusiin, vain muutama sopii...
onhan törkee tukku rahaa jostain muovinkappaleista, ite perustelin näin:
ei tartte vaihtaa autoa, sama autohan toi ku vertaa esim. -85 tai -92, vain varusteissa eroa. Eli saat "uudemman" mallisen auton ilman et tarvii vaihtaa, uuden käytetyn kun ostat niin kuitenkin siinä remppaa edessä, omassa kaikki kunnossa
muovit suojaa kiveniskuilta
ei tartte viedä maalarille kun korjaa alahelmojen ruosteita (tosin tää auto menee muutenkin maalarille), olettaen et olet tyytyväinen uusien listojen väriin.
kyllä menevät vanhoihin reikiin, hukassa tosin ollaan jos puuttuu paljon niitä kiinnikkeitä, niistä saa maksaa äkkiä sellaiset >30€. tarvikkeina niitä kun en itse ole vielä ees löytänyt. Vanhat kiinnikkeet käyvät tosi kehnosti uusiin, vain muutama sopii...
124 -kylkilistat
Näin tänään Kuopiossa komatut leveät kylkilistat, oli aika hallitsevan näköiset ei kuitenkaan rumat, pitää olla kiiltävän perään ennen kuin moiset laittaa. 

Makkeri
Hmn, eikös W201:ssä pahvikyljen puskureiden helmat mene alemmas, ja niissä on se säleikkö (vrt. W124 ilmastoidut/6-syl. mallit)? Mitenkäs kromilistat?Marko M kirjoitti:Eroaako muovihelmaisen puskurit tavallisesta muutakuin maalauksen osalta? Eli jos meikäläinen laittais helmat omaani, pitäiskö puskuritkin vaihtaa "uudempiin"?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi