Lahdessa tuli käytyä.Oli taas paljon nähtävää
Parkkipaikalla oli yksi 280E coupe,yksi 280 ja yksi 280E.Joten sai katottua mallia.
Oma tekeminen jatkuu peltitöillä,palataan siihen kun saadaan jotain näkyvää aikaan.
Kerrotaan tässä välissä taustaa autosta.
Siis vanha diplomaattiauto.
->Sai suomikilvet 25.3.1988 ja ajettu silloin n.35000km
->17.1.1989 ajettu 40500km
->16.2.1989 muutoskatsastus ??? Ehkä vetokoukku?
->15.8.1990 Tehty täydellinen ruostesuojaus.Nyt kun katsoo niin ei meinaa uskoa
->Siitä alkoi kotoa pois olo kun 29.4.1992 tuli 100000km täyteen.Taivalta tehtiin toiseen malliin.
->90-luvulla tehty paljon remonttia,
-95 Pakoputkisto,Hinta 2860mk töineen,-96 jouset ja iskarit,-98 kytkin,kartaanin tuki,eturättinivel ym.Ajettu 214000km.
-99 Vasen etujarrulevy,takavasen tukivarsi ja oikea tukivarren pusla,216000km.
-99 Nopeusmittarin vaijeri??219000km.Syksyllä -99 vesipumppu.224000km.
->Sitten syksyllä 2000 auto vaihtoi omistajaa joka piti sitä vuoteen 2008.
->28.1.2009 Mese löysi uuden omistajan hintaan 650e.
->13.11.2009 Ajettu 323000km.
->31.12.2010 Katsastusmies löytänyt vikaja,Jarrukilpi,pakoputkisto,ruostetta,ym pientä.ajettu 325000km.
->2012 vuoden katsastus,seisontajarru,rek.valo,ruostevaurio.Ajettu 328000km.(Edelleen mittarissa)
->Sitten auto vaihto omistajaa ja samalla havaittu kansipahvivika.
Kansi irti ja koppa puunalle odottamaan.
No sieltä minä sen sitten hain
Tuli melkonen numeroselitys.Toivottavasti joku jaksaa lukea.Yksityiskohtia olisi ollut enemmän.
Jotain virheitä voi olla,koska papereita en ole vielä lukenut huolella,ehkä jossakin välissä.
Hieno tutkia kun on vanhat katsastuspaperi, rek.otteet ja jotain kuitteja
Eikun Kemppi palamaan niin ehkä jonakin kesänä valmis
