Olisiko jollain vinkkejä kyseisen neliveto mersun oikkuiluun. Tänään kävi näin. Laatikko toimii hienosti kiihdyttäen. Tänään kun pysähdyin valoihin niin jarruttaessa kun laatikko vaihtoi alaspäin niin hieman nykäisi n.30km vauhdissa. Vaihtoi rumasti alaspäin. Valoista lähdettyä kiihtyi huonosti, eli tiputtiko moottorin ohjausyksikkö tehot tuon laatikko-oireilun takia. Huolttiskalle ja kahville. Tämän jälkeen auto toimii taas kuin enkeli. Vaihtaa hienosti. Mistäkään tuommoinen johtui ????
Ehkä aikaisemminkin oon huomannut pienen nykäyksen vauhtia hiljennettäessä laatikon alaspäin vaihtaessa. Mitään moottori hälytysvaloja ei syttynyt. Staarilla saisi varmaankin tietoa mitä tapahtui. No itsellä ei kyseistä palikkaa ole. Asuinpaikkakunta Vaasa. Voisiko mulle ilmoittautua lähitienoon starin omaava henkilö ?. Autolla itse oon ajanut 3000km, mutta mittarissa 350 000km. Laatikko huollettu 228 Tkm kohdalla. Mitä lie sisältänyt ?. Öljyn vaihdon. Hmm..Minkälaiset öljyt laatikossa on ja mitenkä vaihdetaan ? Tarkistusruuvi kyljessä ja pohjassa tyhjäysruuvi ? Jelppiä olisi kiva saada