300TE-24 M104 vm. -92 tulpanjohdot, käykö 24V-280/320 93-95
300TE-24 M104 vm. -92 tulpanjohdot, käykö 24V-280/320 93-95
Saita kyselee tietäisikö joku sopiiko nämä https://www.motonet.fi/fi/varaosatuote/ ... oneuvo=293" onclick="window.open(this.href);return false; vm. -92 300TE-24:seen? KL-Varaosa myy johtosarjaa tuohon, mutta hinta yli 200 e eikä löydy mistään halvemmalla...
Re: 300TE-24 M104 vm. -92 tulpanjohdot, käykö 24V-280/320 93
300-24 koneisessa mikä sulla on on jakaja ja pitemmät johdot kun taas 320 on puolat venakopan sisässä ja tosi lyhyet johdot.
Varaosaliikkeistä saa metri johtoa ja päitä niin tekaiset uudet johdot jos tuntuu kalleilta valmiit satsit.
Mitäs se tekee koska jakajan kansihan se on yleisin vian aiheuttaja..ei niinkään noi johdot ja se se maksaa.
Varaosaliikkeistä saa metri johtoa ja päitä niin tekaiset uudet johdot jos tuntuu kalleilta valmiit satsit.
Mitäs se tekee koska jakajan kansihan se on yleisin vian aiheuttaja..ei niinkään noi johdot ja se se maksaa.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: 300TE-24 M104 vm. -92 tulpanjohdot, käykö 24V-280/320 93
Vj-kansi, pyörijä ja tulpat just uusittu, mutta ei loppunut silti ongelmat...
Käynti edelleen "röpöttää" (pysyy nyt kyllä tyhjäkäynnillä käynnissä, kun ennen vj-kannen, pyörijän ja tulppien vaihtoa ei pysynyt) ja ajossa liikkellelähdöt tuskaa välillä. Välillä toimii ok ja välillä meinaa sammua joka paikkaan ja saa pitää valoissa jalkaa kaasulla, ettei sammu. Ei väliä onko kylmä vai lämmin.
Kaikki alkoi aika yllättäen, mitään käyntihäiriöitä ei ole ollut, vähän on tyhjäkäynti seilannut aina, mutta ei ole aiheuttanut ongelmia. Sammumaan on liikkellelähdöissä ollut aina välillä herkkä ja luulin vian olevan kytkimessä, mutta sinnekin on sylkät vaihdettu (aattelin siis et edelleen siellä häikkää). Mutta siis yhtäkkiä lakkas lähtemästä käyntiin ja pysymästä tyhjäkäynnillä ja sammui kaikkiin liikkeillelähtöihin/kun painoi kytkimen lattiaan, tasakaasulla ajossa ok, mutta jos piti kiihdyttää tai ajoi vähänkään isolla vaihteella niin tukehtui ihan kokonaan.
Mitäs muuta ostoslistalle kun ne tulpanjohdot? Puola? Mistäs iivatista saan tietää onko katti vai ei? On vissiin eri puola...
Niin ja se vanha vj-kansi oli ihan morjens...
Käynti edelleen "röpöttää" (pysyy nyt kyllä tyhjäkäynnillä käynnissä, kun ennen vj-kannen, pyörijän ja tulppien vaihtoa ei pysynyt) ja ajossa liikkellelähdöt tuskaa välillä. Välillä toimii ok ja välillä meinaa sammua joka paikkaan ja saa pitää valoissa jalkaa kaasulla, ettei sammu. Ei väliä onko kylmä vai lämmin.
Kaikki alkoi aika yllättäen, mitään käyntihäiriöitä ei ole ollut, vähän on tyhjäkäynti seilannut aina, mutta ei ole aiheuttanut ongelmia. Sammumaan on liikkellelähdöissä ollut aina välillä herkkä ja luulin vian olevan kytkimessä, mutta sinnekin on sylkät vaihdettu (aattelin siis et edelleen siellä häikkää). Mutta siis yhtäkkiä lakkas lähtemästä käyntiin ja pysymästä tyhjäkäynnillä ja sammui kaikkiin liikkeillelähtöihin/kun painoi kytkimen lattiaan, tasakaasulla ajossa ok, mutta jos piti kiihdyttää tai ajoi vähänkään isolla vaihteella niin tukehtui ihan kokonaan.
Mitäs muuta ostoslistalle kun ne tulpanjohdot? Puola? Mistäs iivatista saan tietää onko katti vai ei? On vissiin eri puola...
Niin ja se vanha vj-kansi oli ihan morjens...
Re: 300TE-24 M104 vm. -92 tulpanjohdot, käykö 24V-280/320 93
Vaihtele alipaine letkut ,sieltä vuotaa ja ei voimaa tyhjiksellä.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-