

2L bensakone, olen amatööri joten en osaa tarkemmin sanoa suorilta. Ja kaasarin sanoi edellinen omistaja katsoneensa juuri ennen myyntiäatlas kirjoitti:Kerropa ensin mikä moottori sulla on?...kaasariahan sulla ei sillä ole.
Eilen ilmaantui ensimmäisen kerran, about nollakeli taisi olla. Tarkistan nuo johdot kohta. Autolla on vain 245k ajettu joten melko mielenkiintoista jos kone olisi kunnolla losahtamassa nytatlas kirjoitti:Sullahan on tuossa sitä moottorin johtosarjassa joka hapertuu..kuullostaisi sytytys katkoksilta eli kannattaa kyllä selvittää vika nopeasti tai yksikkö palaa.
Imm kävi mielessä mutta tässä sitä kaiketi ei ole.
Tuleeko ongelma pakkasella?...tällöin koskteutta pienissä alipaine johdoissa ja ainakin jotka menee maffille tai yksikköön.
Tulpan kolot kannattaa katsoa ettei ole vettä tai öljyä koloissa.
Voihan sitä tarjota ihan starin nokkaankin jos olisi tallentunut jotain mutta parempi kun vika olisi päällä silloin.
Juu silmäilin johdot äsken läpi, päällisin puolin ainakin ehjiä. Ajoin jonkun 20km lenkin ja nyt ei tehnyt kertaakaanSergey kirjoitti:no ei kone mutta johtosarja ja moni muu sähköpalikka on aivan varmasti heikossa hapessa.
Tulpat katoin, ei ollut öljyä/vettä. Pätkii samalla tavalla nyt pakkasellakin kun pidemmän lenkin heittää, eli ei ole kosteudesta kyse. Ensin tuntuu pieni nykäisy ku tehot häviää, paikallaan täristää. Jos tuo johtosarja on menneitä niin työnnän suohon koko auton, en ala tonnia heittämään ko. hommaanatlas kirjoitti:Sepä on hapertunut just sieltä kaapeli nippujen sisältä.
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=9898" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuolla kuvaa
Ironista. Vein huoltoon ja selvisi, että ainakin kaasuläppäkotelo tms paskana ja hintaa kuulemma tonnin. No kävin kaivamassa sen purkaamolta satasella ja sen jälkeen huollosta sanottiin, että 2 & 3 sylintereissä sytytyskatkoksia jotka johtuu joko tuosta läppäkotelosta minkä hommasin tai sitten jostain muusta, tietävät vasta kun saadaan tuo kiinni ja testerillä nollattua vikasanomat. Toivottavasti mahdollinen lisävika on vaan jossain puolassa/tulpanjohdoissa tms. Netistä hieman luin kauhutarinoita, että venttiiliremonttikin voisi olla edessä.atlas kirjoitti:Ei siihen tonnia mene..johto johdolta vaihtaa minkä tarvitsee..siis ostaa johtoa lämmönkestävää ja vaihtelee tinaamalla ja sukittaa.
Johtosarja on nyt tilattu, löysin toimivan halvalla. Huomattiin samalla kaverin kanssa autoa katsoessa, että kansi vuotaa takaa hieman. Vuoto on kuitenkin todella vähäistä, eli nesteen häviämistä ei jäähdytysnestesäiliöstä huomaa..Pitänee hankkiutua tästä ruoskasta eroon, kanssiremonttia en enää ala teettämään.Zeplex kirjoitti:Siitä johtosarjastahan se vika sitten loppujenlopuksi löytyi. Huollossa sanoivat koko johtosarjan olevan entinen, en sitten tiedä liioittelivatko. Purkaamolta tiedustelin toimivaa, uuden johtosarjan hinta oli kyllä törkeä.
Miten kova homma tuo olisi itse parsia kasaan?
No jos sen kunnolla meinaa tehdä niin kansiha pitää suoristaa kanssa. Ei paljoa alle tonnilla selviäarska10 kirjoitti:Eihän tuo kansi pahvin vaihtaminen, niin kova homma ole
Tulpat vaihdettu, pätkiminen jatkuu. Missä muutes on moottorin lämpötila-anturi? Lakkasi toimimasta tulppien vaihdon jälkeen..mielestäni en koskenut mihinkään ylimääräiseen, vaan irrotin ilmansuodattimen letkun tieltä vaihdon ajaksi + ilmamassamittarin ja laitoin takaisin sitten..mitä tää nyt onillinois kirjoitti:Veikkaan että alkuperäinen vika oli puolassa/ puolissa.
Tosin kaasuläppäktelo olisi jokatapauksessa jossain vaiheessa tullut vaihtoon ja johtosarjat joten ei se työ hukkaan mennyt.
Katso samalla onko tulpat enää ehjät .
Ikävä kuulla, toivottavasti löytyy. Itselläni rahaa palanut tonni eikä ole edes vikaa löytynyt vielämaarkuus kirjoitti:Täsmälleen samat oireet kuin omassa -96 c220 bensassa. Vikaa ei ole vielä löytynyt...