w210 320 cdi turboko rikki?

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Avatar
YOUgo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 324
Liittynyt: La 03.03.2012 19:18
Paikkakunta: K-pohjanmaa

w210 320 cdi turboko rikki?

Viesti Kirjoittaja YOUgo »

Potilas w210 320cdi. Auto ollu laiska. Ohjelma toi paljon hyvää. Kun tiet suli niin tehoa vähän. Jonka jälkee imuilman läpät jumittaa, oli pääsy heiluu. Tämän jälkeen auto meni vika tilaan eli ei kiertänyt kuin 3000. Läpät uudestaan paremmin jumiin kiihtyvyys 13.88s 0-100. Eilen imusarjan avaus ja likaa oli paljon ja huomasin et läpät oli jumitettu vahingossa kiinni asentoon ( hyvä minä ) . Nyt imusarjan on puhdas ja jäähdytin poistettu. Mutta tehoa tuli vain vähän. Obd kertoi syyn aidot max 0.6 ja vaikea saada nousemaan. Turbo vislaa , putket paisuu isoilla kieronsilla ei näkyvää vuotoa . Eli voiko Ahto paeta jotenkin hukkaporttiin. . Auton tyhjäkäynnillä ahdott miinus 0.1.
Avatar
YOUgo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 324
Liittynyt: La 03.03.2012 19:18
Paikkakunta: K-pohjanmaa

Re: w210 320 cdi turboko rikki?

Viesti Kirjoittaja YOUgo »

Lisäys. Autolla ajettu paljon matkaa vikatilan aikana.
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: w210 320 cdi turboko rikki?

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

YOUgo kirjoitti:Potilas w210 320cdi. Auto ollu laiska. Ohjelma toi paljon hyvää. Kun tiet suli niin tehoa vähän. Jonka jälkee imuilman läpät jumittaa, oli pääsy heiluu. Tämän jälkeen auto meni vika tilaan eli ei kiertänyt kuin 3000. Läpät uudestaan paremmin jumiin kiihtyvyys 13.88s 0-100. Eilen imusarjan avaus ja likaa oli paljon ja huomasin et läpät oli jumitettu vahingossa kiinni asentoon ( hyvä minä ) . Nyt imusarjan on puhdas ja jäähdytin poistettu. Mutta tehoa tuli vain vähän. Obd kertoi syyn aidot max 0.6 ja vaikea saada nousemaan. Turbo vislaa , putket paisuu isoilla kieronsilla ei näkyvää vuotoa . Eli voiko Ahto paeta jotenkin hukkaporttiin. . Auton tyhjäkäynnillä ahdott miinus 0.1.
Jäähdytin poistettu
(minkä, ilman, moottorin jäähdytys nesteen, polttoaineen...)
Siis vikatilasaa ahtaa 0.6 vai juuri enne vikatilaa
(jos vika tilassa niin oudon kuuloista
Ehkäpä pakopaine valskaa EGR:än kautta ja näkyy ahtopaineena)
Hukka portii ei voi paineta hävitää,
Kannatta tarkistella kat ja pakoputki, ahtovuodot


-79


,

E:jos on pitkään sauhutellut vika tilassa niin nokea
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12277
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: w210 320 cdi turboko rikki?

Viesti Kirjoittaja Sergey »

mun autossa on imusarjan läppä poikki, ja se on lähes pysyvästi auki, mutta toisinaan poikittain. Toisinaan puutuu ja menee vikatilaan ja sillo tietää että se on taas ns. vääräs asennossa 8)

ku jaksas aukasta sen ja ottaa ne läpät pois kokonaan :roll:
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Nico202
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 144
Liittynyt: To 12.09.2013 19:46
Paikkakunta: satakunta

Re: w210 320 cdi turboko rikki?

Viesti Kirjoittaja Nico202 »

cdi koneen turbo on vnt, eli muuttuvageometrinen, ilman hukkaporttia. Vnt systeemi voi juuttua, eli liikkuuko turbon säätötanko? Pitäs olla vielä täs mallis painekello ohjattu eikä sähköinen säädin.
Avatar
YOUgo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 324
Liittynyt: La 03.03.2012 19:18
Paikkakunta: K-pohjanmaa

Re: w210 320 cdi turboko rikki?

Viesti Kirjoittaja YOUgo »

CDI203 kirjoitti:
YOUgo kirjoitti:Potilas w210 320cdi. Auto ollu laiska. Ohjelma toi paljon hyvää. Kun tiet suli niin tehoa vähän. Jonka jälkee imuilman läpät jumittaa, oli pääsy heiluu. Tämän jälkeen auto meni vika tilaan eli ei kiertänyt kuin 3000. Läpät uudestaan paremmin jumiin kiihtyvyys 13.88s 0-100. Eilen imusarjan avaus ja likaa oli paljon ja huomasin et läpät oli jumitettu vahingossa kiinni asentoon ( hyvä minä ) . Nyt imusarjan on puhdas ja jäähdytin poistettu. Mutta tehoa tuli vain vähän. Obd kertoi syyn aidot max 0.6 ja vaikea saada nousemaan. Turbo vislaa , putket paisuu isoilla kieronsilla ei näkyvää vuotoa . Eli voiko Ahto paeta jotenkin hukkaporttiin. . Auton tyhjäkäynnillä ahdott miinus 0.1.
Jäähdytin poistettu
(minkä, ilman, moottorin jäähdytys nesteen, polttoaineen...)
Siis vikatilasaa ahtaa 0.6 vai juuri enne vikatilaa
(jos vika tilassa niin oudon kuuloista
Ehkäpä pakopaine valskaa EGR:än kautta ja näkyy ahtopaineena)
Hukka portii ei voi paineta hävitää,
Kannatta tarkistella kat ja pakoputki, ahtovuodot


-79



E:jos on pitkään sauhutellut vika tilassa niin nokea

anteeksi sekavuutta.

Pakokaasujen ja jäädytysnesteen systeemi poistettu. Moottorilla tuleva pakokaasujen reikä tulpattu. . Sain nyt vasta obd toimimaan nykyisessä kunnossa ahtaa 0.6. Läpät ym poistettu. Myös tulpattu ne tankojen reiät.
Avatar
YOUgo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 324
Liittynyt: La 03.03.2012 19:18
Paikkakunta: K-pohjanmaa

Re: w210 320 cdi turboko rikki?

Viesti Kirjoittaja YOUgo »

Jatketaan auto ei ole nyt vika tilassa. Mutta ajoin viime viikolla

muutama sata km niin ettei kiertänyt yli 3000 olisko se voinut käydä turbon päälle? Booas juuri ennen 3000 keikkaa oletan sen silloin olevan vika tilassa...
Avatar
YOUgo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 324
Liittynyt: La 03.03.2012 19:18
Paikkakunta: K-pohjanmaa

Re: w210 320 cdi turboko rikki?

Viesti Kirjoittaja YOUgo »

Nico202 kirjoitti:cdi koneen turbo on vnt, eli muuttuvageometrinen, ilman hukkaporttia. Vnt systeemi voi juuttua, eli liikkuuko turbon säätötanko? Pitäs olla vielä täs mallis painekello ohjattu eikä sähköinen säädin.

Joo kello liikkuu ihan ok. Voisko rikkinäinen läppienmoottori sekoittaa koko auton. Map ja ilmamassamittari on tuoreita.
Nico202
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 144
Liittynyt: To 12.09.2013 19:46
Paikkakunta: satakunta

Re: w210 320 cdi turboko rikki?

Viesti Kirjoittaja Nico202 »

Ahtopainevuoto kuitenkin jos viheltää? jos ei sitte katit tukossa.
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8797
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Re: w210 320 cdi turboko rikki?

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

YOUgo kirjoitti: Moottorilla tuleva pakokaasujen reikä tulpattu.
Tuossahan se vika todennäköisesti on jos EGR:ää ei ole poistettu myös ohjelmasta?
Tai sitten onko imusarjan läppämoottori ehjä?
Avatar
YOUgo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 324
Liittynyt: La 03.03.2012 19:18
Paikkakunta: K-pohjanmaa

Re: w210 320 cdi turboko rikki?

Viesti Kirjoittaja YOUgo »

Mika.T kirjoitti:
YOUgo kirjoitti: Moottorilla tuleva pakokaasujen reikä tulpattu.
Tuossahan se vika todennäköisesti on jos EGR:ää ei ole poistettu myös ohjelmasta?
Tai sitten onko imusarjan läppämoottori ehjä?



auton putki on perkattu. . Joku tuota kysyi...


EGR on poistettu.


tänään meni vika tilaan ja poistu vikatila samuttamuttamisella. Mm. Yritän tänään käyttää strilla. ..
Avatar
YOUgo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 324
Liittynyt: La 03.03.2012 19:18
Paikkakunta: K-pohjanmaa

Re: w210 320 cdi turboko rikki?

Viesti Kirjoittaja YOUgo »

Nyt pääsin starin päähän. Vikaa löyty: : imusarjan läppämoottori herjasi kokoajan.

Toinen vähän vakavempi oli 6 pytyssä oli puristus suhde heikkko.

1: 258
2: 256
3:257
4:257
5:258
6:215

.
Kuutos pytyssä oli toinen ongelma eli suuttimen korjausarvo

1: -0.1mm
5: 1.5mm
3: 0.9mm
6: 4.1mm
2: 0.5mm
4: -2,2mm
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: w210 320 cdi turboko rikki?

Viesti Kirjoittaja atlas »

Se vajaan sylinterin antama lukema pitäisi mitata mittarein kun onko toi suuttimessa oleva mittaus sydeemi sitten miten tarkka?..siellä kai se on?
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: w210 320 cdi turboko rikki?

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

YOUgo kirjoitti:Nyt pääsin starin päähän. Vikaa löyty: : imusarjan läppämoottori herjasi kokoajan.

Toinen vähän vakavempi oli 6 pytyssä oli puristus suhde heikkko.

1: 258
2: 256
3:257
4:257
5:258
6:215

.
Kuutos pytyssä oli toinen ongelma eli suuttimen korjausarvo

1: -0.1mm
5: 1.5mm
3: 0.9mm
6: 4.1mm
2: 0.5mm
4: -2,2mm
Suutin rikki, pohja tiiviste vuotaa, puristus karkaa"mäntähalki" ventiili vuotaa, kulunut sylinteri




-62






,
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Avatar
YOUgo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 324
Liittynyt: La 03.03.2012 19:18
Paikkakunta: K-pohjanmaa

Re: w210 320 cdi turboko rikki?

Viesti Kirjoittaja YOUgo »

Kaverilla olisi tuossa lähellä lumenpeitossa 270cdi w210. Eli käykö siitä läppämoottori? entäs suutin?
Avatar
YOUgo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 324
Liittynyt: La 03.03.2012 19:18
Paikkakunta: K-pohjanmaa

Re: w210 320 cdi turboko rikki?

Viesti Kirjoittaja YOUgo »

YOUgo kirjoitti:Kaverilla olisi tuossa lähellä lumenpeitossa 270cdi w210. Eli käykö siitä läppämoottori? entäs suutin?
Vastaus:läppämoottori on eri numerolla, mutta jos liittimet passaa niin kai tuota tohtis koittaa ??? Ilmaahan se vain pääsee huitelemaan.
Avatar
YOUgo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 324
Liittynyt: La 03.03.2012 19:18
Paikkakunta: K-pohjanmaa

Re: w210 320 cdi turboko rikki?

Viesti Kirjoittaja YOUgo »

Noniin! testit jatkuuu! Tuo 270cdi läppämoottori tuntuis pelaavan, alku ainakin tuntui lupaavalta... MUTTA sekin menee vikatilaan, jos ottaa johdon pois niin silloinkin menee vikatilaan.

Erikoista on se että auto menee ylämäessä vikatilaan mistä tämä voisi kertoa? johto rikki? Miten se tutkitaan? Kuorimalla päälysteet vai miten?

Epäilimme kun stari ilmoitti vikatilan sattuessa, että jännite heikko 9,8 eli voiko johto olla rikki? johtoa liikuttamalla ei ainakaan löytynyt vikaa.
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4779
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: w210 320 cdi turboko rikki?

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Voisko olla maadoituksessa häikkää, kun jännite ei riitä, tai akkukaapelissa jotain.
Sähkömiesten luulisi tietävän.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Avatar
YOUgo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 324
Liittynyt: La 03.03.2012 19:18
Paikkakunta: K-pohjanmaa

Re: w210 320 cdi turboko rikki?

Viesti Kirjoittaja YOUgo »

tuikku kirjoitti:.
Voisko olla maadoituksessa häikkää, kun jännite ei riitä, tai akkukaapelissa jotain.
Sähkömiesten luulisi tietävän.

Saattaa tässä olla perää, sillä madotukseen on juuri koskettu, koska peräkontiin on laitettu humppavehkeet.


Tuikku osaa varmaankin sanoa onko kaikki tehot käytössä jos on imusarjanläppämoottorin johto irti?
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4779
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: w210 320 cdi turboko rikki?

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Pitäis olla
Mulla oli molemmissa paawoissa se johto vaan irti liittimestä.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Avatar
YOUgo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 324
Liittynyt: La 03.03.2012 19:18
Paikkakunta: K-pohjanmaa

Re: w210 320 cdi turboko rikki?

Viesti Kirjoittaja YOUgo »

Homma etenee!

Vaihdoin: alipaine syteemit keskenään, akunkengät kireämmälle ja humppavehkeet pois.
Läppämoottorin (320 oman) avasin ja voitelin ja herkistelin sitä, isoimpaan rattaaseen laitoin stevan ettei se pääse nousemaan (luulisin että siinä pitäis olla prikka).

Testilenkki ja auto ahto jo 1.4 ja vaikutti todella hyvältä tosin enemmänkin olisi voinut tulla jos pitoa olisi löytynyt (täs kai nyt 1.7 max ahdot)...


Tämän jälkeen koitin 270cdi läppämoottoria ja se piti pientä ääntä ja otin johdon pois. Auto tämän jälkeen vikatilassa.... Eli luulen että 270 läppämoottori on rikki tai ei sovi 320:seen.
Avatar
YOUgo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 324
Liittynyt: La 03.03.2012 19:18
Paikkakunta: K-pohjanmaa

Re: w210 320 cdi turboko rikki?

Viesti Kirjoittaja YOUgo »

Kuva

Tuossa on kuva avatusta läppämoottorista!

Pari kysymystä. onko kansi aina kiinni liimattu niin kuin tässä? kansi ei lähtenyt kuin palasina irti...

Moottori aiheutti vikatilan, kun liikkuvuus takerteli.. Pieni viksailu ja alkoi toimimaan!!!

Noihin ei varmaankaa saa uusia kansia?

Suosittelen kaikille lämpimästi koittamaan tuota pientä huoltoa jos tämä moottori m55 aiheutta vikatiloja...

Nyt vielä olisi tarkoitus kehittää joku erikoisuus tuohon kanneksi ja testata kauanko tämä homma toimii.
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: w210 320 cdi turboko rikki?

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

YOUgo kirjoitti:[ https://lh5.googleusercontent.com/-j5KLes4vf0s/VK7SGtScW9I/AAAAAAAAAdI/6SKYEwTVgsM/w426-h757/8.1.2015%2B-%2B1 ]

Tuossa on kuva avatusta läppämoottorista!

Pari kysymystä. onko kansi aina kiinni liimattu niin kuin tässä? kansi ei lähtenyt kuin palasina irti...

Moottori aiheutti vikatilan, kun liikkuvuus takerteli.. Pieni viksailu ja alkoi toimimaan!!!

Noihin ei varmaankaa saa uusia kansia?

Suosittelen kaikille lämpimästi koittamaan tuota pientä huoltoa jos tämä moottori m55 aiheutta vikatiloja...

Nyt vielä olisi tarkoitus kehittää joku erikoisuus tuohon kanneksi ja testata kauanko tämä homma toimii.

Kansi on liimatu, uusi kansi tulee moottorin mukana



-38



,
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Avatar
YOUgo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 324
Liittynyt: La 03.03.2012 19:18
Paikkakunta: K-pohjanmaa

Re: w210 320 cdi turboko rikki?

Viesti Kirjoittaja YOUgo »

Noniin tuo läppämoottori tuntuis toimivan, ainakaan vikatiloja eutossa ei ole enään ollut... Liimasin siihen kanneksi dvd:levyn kannesta palasen näin lyhkäsesti sanottuna...

Haasteena on nyt kun pitoa saa ettei auton ahdot kerry sittenkään kuin n.1.3 (ohjelmalla rajoitettu1,7bar).. Tuolla arkikäytössä ihan ok ja lumella pystyy hiukan luisuttelee:)
Avatar
YOUgo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 324
Liittynyt: La 03.03.2012 19:18
Paikkakunta: K-pohjanmaa

Re: w210 320 cdi turboko rikki?

Viesti Kirjoittaja YOUgo »

Noniin. nyt meni vikatilaan.. Hinasin ylämäkeen autoa jossa oli vaihdepäällä,, Vedätti hyvin ja vikatilaan jossainvaiheessa meni... Noh Johto pois sieltä m55 moottorilta ja taas mennään... Mikä jännää niin tuo auton vikatilat tuntuu tulevan aina ylämäessä, pitää nyt ajella ylämäkee kun moottorin johto on irti... Jos vikoja tulee niin johdot pitää kai käydä kunnolla läpi... mm.
Avatar
YOUgo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 324
Liittynyt: La 03.03.2012 19:18
Paikkakunta: K-pohjanmaa

Re: w210 320 cdi turboko rikki?

Viesti Kirjoittaja YOUgo »

Tulipa tuossa taas motivoitua ja etittyä puuttuvia ahtopaineita.. uutta ahtopainesäädintä koitin ja tulos oli uudella n.1.3. Omilla sain n.1.3 ja 0,9.... LAitoin turbolle tuon "ehjän" ja tuolle egrälle rikkinäisen (onko tästä haittaa?))....

Sitten tuli hommattua klemmareita ja uutta putkea ehjän oloisiin putkiin. ja sillä auto piristy. Harmi kun sulaa ei löytynyt mut perstuntumalla auto toimi huomattavasti paremmin ja 1,4 ehkä 1,5 kin keräsi ahtoja.. eli eli nuo putket siis pitää olla oikeasti aika tiiviit eikä pelkästään paikoillaan :) ... En pystynyt tarkastamaan onko turbolle menevässä putkessa klemmari mut jos ei ole niin sinnekkin sellanen... mm...
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4779
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: w210 320 cdi turboko rikki?

Viesti Kirjoittaja tuikku »

Tarkista egr-venttiili, sieltäkin voi kadota ahtoja.
Eipä noita enään paljoa puutu, loput voi tullakkin jo kun on pitoja.
Luiston esto leikkaa tehoja jo ennen kuin valo vilkkuu, vilkkuminen alkaa kun aletaan jarruttamaan.
Kun syöttöjä jää puuttumaan, jää ahtopainekkin yleensä alemmas, pyyntö on pienempi.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Avatar
YOUgo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 324
Liittynyt: La 03.03.2012 19:18
Paikkakunta: K-pohjanmaa

Re: w210 320 cdi turboko rikki?

Viesti Kirjoittaja YOUgo »

Tais syöttöjä tulla lisää, kun kerran ahtojakin tuli:) Seuraus oli, että alko pumppu vuotamaan.. Noh huomenna uudet tiivisteet ja kun aikaa on niin ihmettelemään mikä tiiviste tälläkertaa petti...... Saakohan tuolta kl-varaosista uusia ruuveja tuohon pumpun kanteen=?....
Avatar
arska10
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7818
Liittynyt: Ti 14.09.2010 17:55
Paikkakunta: Vaasa

Re: w210 320 cdi turboko rikki?

Viesti Kirjoittaja arska10 »

YOUgo kirjoitti:Tais syöttöjä tulla lisää, kun kerran ahtojakin tuli:) Seuraus oli, että alko pumppu vuotamaan.. Noh huomenna uudet tiivisteet ja kun aikaa on niin ihmettelemään mikä tiiviste tälläkertaa petti...... Saakohan tuolta kl-varaosista uusia ruuveja tuohon pumpun kanteen=?....
Paa sinne sähköpostia ja kysy noita ruuveja. Kyllä niillä varmaan löytyy
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin ;)
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Avatar
YOUgo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 324
Liittynyt: La 03.03.2012 19:18
Paikkakunta: K-pohjanmaa

Re: w210 320 cdi turboko rikki?

Viesti Kirjoittaja YOUgo »

Kävin siellä, mutta unohdin kysyä ja ostaa.. Noh vika löyty. olin laittanut tuntemattomasta syystä kaksi metalitiivistettä päälekkäin viimekerralla.. Nyt kannessa on olematon painauma josta dieselia tulee paljon ;) Eli mistähän sais rikkinäisen pumpun josta sais kannen.. ps onko tietoa onko esm 270 tai 200 sama kansi?
Vastaa Viestiin