Kampiakseli
Kampiakseli
Tietoa kaivattaisiin W204 C sarjan 220 Cdi koneellisen vuoden 2007 auton kampiakselilla olevan neljällä pultilla kiinni olevan ja kampiaksellin hammasrattailla yhteydessä olevan laatikon kiristyksestä (siis öljypohjan sisällä). Irrotin sen kun irrotin kampea. Siiheen näkyy saavan useita eri paksuisia sim levyjä mutta mitkä siinä pitää olla välykset ja paljonko pulttien momentit ?
Re: Kampiakseli
Välttämättä kukaan täällä tiedä.
Onkos se öljy pumppu ...siis hammas rattaidenvälystä....onkos siinä nyt liikaa...vaihtuiko akseli ja siten välys...vanha akseli ,samat säädöt?
Antaisiko veho tietoa...tai oikeastaan on veholla kuin muillakin merkeillä huoltoneuvonta josta he kaivavat mitä tahansa tietoa asiakkaille,yksityisillekin...soitapa sinne.
itse olen soitellut muutamalle automerkille ja sitten ihan konepuolen neuvontaa sitten enemmän ja aina apu on tullut.
Onkos se öljy pumppu ...siis hammas rattaidenvälystä....onkos siinä nyt liikaa...vaihtuiko akseli ja siten välys...vanha akseli ,samat säädöt?
Antaisiko veho tietoa...tai oikeastaan on veholla kuin muillakin merkeillä huoltoneuvonta josta he kaivavat mitä tahansa tietoa asiakkaille,yksityisillekin...soitapa sinne.
itse olen soitellut muutamalle automerkille ja sitten ihan konepuolen neuvontaa sitten enemmän ja aina apu on tullut.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: Kampiakseli
Misstähän sitä Vehon huoltoneuvontaa voisi kysyä ?
Re: Kampiakseli
Niitä pitäisi olla maahantuojilla ainakin...esim. laakkonen on Joensuussa mutta sekin on pääkallopaikka.
No numerotiedustelusta kysyt vehon huoltoneuvontaan...sieltä sitten etsivät.
No numerotiedustelusta kysyt vehon huoltoneuvontaan...sieltä sitten etsivät.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-