Kampiakseli

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
JMW204
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 10
Liittynyt: La 17.08.2013 19:42

Kampiakseli

Viesti Kirjoittaja JMW204 »

Tietoa kaivattaisiin W204 C sarjan 220 Cdi koneellisen vuoden 2007 auton kampiakselilla olevan neljällä pultilla kiinni olevan ja kampiaksellin hammasrattailla yhteydessä olevan laatikon kiristyksestä (siis öljypohjan sisällä). Irrotin sen kun irrotin kampea. Siiheen näkyy saavan useita eri paksuisia sim levyjä mutta mitkä siinä pitää olla välykset ja paljonko pulttien momentit ?
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: Kampiakseli

Viesti Kirjoittaja atlas »

Välttämättä kukaan täällä tiedä.
Onkos se öljy pumppu ...siis hammas rattaidenvälystä....onkos siinä nyt liikaa...vaihtuiko akseli ja siten välys...vanha akseli ,samat säädöt?
Antaisiko veho tietoa...tai oikeastaan on veholla kuin muillakin merkeillä huoltoneuvonta josta he kaivavat mitä tahansa tietoa asiakkaille,yksityisillekin...soitapa sinne.
itse olen soitellut muutamalle automerkille ja sitten ihan konepuolen neuvontaa sitten enemmän ja aina apu on tullut.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
JMW204
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 10
Liittynyt: La 17.08.2013 19:42

Re: Kampiakseli

Viesti Kirjoittaja JMW204 »

Misstähän sitä Vehon huoltoneuvontaa voisi kysyä ?
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: Kampiakseli

Viesti Kirjoittaja atlas »

Niitä pitäisi olla maahantuojilla ainakin...esim. laakkonen on Joensuussa mutta sekin on pääkallopaikka.
No numerotiedustelusta kysyt vehon huoltoneuvontaan...sieltä sitten etsivät.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
Vastaa Viestiin