Ehdokkaan muotoseikat ainakin yhden kuvan perusteella näyttäis olevan kunnossa
Kokemusta sekä bensapaavosta, että 320CDI:stä. Ainoa varsinainen sähkövika, josta oli tuon diisselin kanssa harmia tielle jäämisen muodossa, oli se tyypillinen asentotunnistin, en nyt enää muista oliko nokka- vai kampiakseli

, mutta molemmat vaihdettiin varmuuden vuoksi. Eipä tuo paljoa maksanut. Omalla autolla ajettiin reilussa kolmessa vuodessa vain sun vuosisuorite, mutta edellinen omistaja ajoi sillä samassa ajassa vajaa 100tkm, eikä tuona aikana kummallakaan ainakaan suuttimet tai niiden tiivisteet tehneet kiusaa. Luopuessa mittarissa oli 320tkm.
Ruostuminen on suhteellista. Vuosi sitten törmäsin sellaiseenkin ihmeeseen kuin ihan virheettömään farkkupaavoon

. No auto oli ilmeisen oikeastikin aika vähän ajettu ja varmaan sitten jollain käsittämättömän hyvää huolta pitäneellä ollut, koska kyllä noihin ihan pintapuolelle näyttää myös helposti kukkia hiipivän, vaikka oma yksilö kllä vastusti ruostumista ihan asiallisesti. Voi tietysti tehdä niin kuin dealer täällä usein pilke silmäkulmassa on opastanut, että antaa mennä vaan pikkukukista piittaamatta

. Asianmukainen säännöllinen pesuhoito taitaa olla erityisen tärkeää lääkettä. Ihan käytännössä havaittua ja koettua. Jos ehjäpohjaisen vielä löytää, niin kunnon ruostesuojaus auttaa ihmeesti.Tiedä sitten, jos paljon ajaa, että missä välissä autoa enää pesemään ehtii
Kyllä se neljä vuotta menee joka tapauksessa, jos lähtökohta on jo jonkinlainen ja noilla kilometreillä semmosen 300tkm lisää voisi ajatella, että on hintansa lopuksi tienannut.
Paavo on ajokokemuksena sitten oikeasti iso hyppäys lankusta eteenpäin, vaikka tunnelmassa onkin samanlaista vanhanaikaisuutta. Seuraavat askeleet ovat paljon pienempiä, paitsi tietty siinä tunnelmassa.
Esim uuden W212 E220CDI:n ratin takana ei ajamisen ja esim. ajomelun suhteen syntynyt mitään sellaista erityistä tunnetta, että auto olisi jotenkin ollut taas valovuoden tuota 320 paavoa parempi, noin autona, mikä kyllä tapahtui kun siiryin lankuista paavoon.No sähköhärpäkkeiden määrällä noin kokonaisuutena kyllä W212 on osin jo matkalla kuuhun, paitsi tietty että siitä helposti perusdiiselistä puuttuu helposti kyllä uberpaavoista usein löytyvät täyssähköpenkit muistilla ja niiden tuuletus, jotka on ihan kerrassaan mainioita varusteita.
Täällä on kovasti jahkattu juuri taannoin, että minkä arvoinen auto paavo enää saa olla. Kaikki ne näyttää tässä nettikeskustelussa menevän samaan lahjoita pois-kategoriaan jo kunnosta riippumatta.
Toinen kysymys sitten, että entäs 211? Sellaisen asiallisen oloisen ja todella varustellun 320CDI farkun tänne joku päivä taaksepäin joku, olikohan dealer(?), linkitti toiseen keskusteluun hyvän matkaa alle kympin pyynnillä. Ihan Suomessa. Voi olla jo toki myyty