S212 -10-11 hankintaa suunnittelemassa - varusteet
S212 -10-11 hankintaa suunnittelemassa - varusteet
Olen hieman suunnitellut nykyisen S211:n päivittämistä vastaavaksi S212:ksi. Ikähaarukka olisi 2010-2011 ja malli 350CDI 4Matic. Ensisijaisesti Junge Sterne tuontiauto. Airmatic ja Distronic välttämättömiä varusteita, mutta muiden varusteiden suhteen kaipaisin hieman apua.
Onko kellään listaa tuohon aikaan ylipäänsä saatavilla olleista varusteista? Vehon sivuiltahan pystynee muodostamaan aika hyvän käsityksen tämän hetkisen mallin lisävarustevaihtoehdoista, mutta tässä on kuitenkin ollut facelift välissä, ja muutenkin "suomi-autoissa" voi olla vakiovarusteena jotain mikä on normaalisti lisävaruste etc.
Onko joitain erityisen hyödyllisiä lisävarusteita? S211:n useista varusteista on kokemusta, mutta S212:ssa on ilmeisesti saataville tullut monenlaista mm. turvallisuuteen liittyvää "assistenttia", joista ei ole omakohtaista kokemusta.
Onko tuon ikäisissä S212:ssa jotain erityistä muuta huomioitavaa. Facelifthän tuli vasta myöhemmin, mutta onko noissa muuten tapahtunut tuossa välissä jotain muutoksia. Ainakin koneesta näyttäisi ilmoituksen mukaan olevan sekä 170kW että 195kW -versiot - ovatko nämä pelkästään eri ohjelmaversioita vai onko muitakin muutoksia?
Onko kellään listaa tuohon aikaan ylipäänsä saatavilla olleista varusteista? Vehon sivuiltahan pystynee muodostamaan aika hyvän käsityksen tämän hetkisen mallin lisävarustevaihtoehdoista, mutta tässä on kuitenkin ollut facelift välissä, ja muutenkin "suomi-autoissa" voi olla vakiovarusteena jotain mikä on normaalisti lisävaruste etc.
Onko joitain erityisen hyödyllisiä lisävarusteita? S211:n useista varusteista on kokemusta, mutta S212:ssa on ilmeisesti saataville tullut monenlaista mm. turvallisuuteen liittyvää "assistenttia", joista ei ole omakohtaista kokemusta.
Onko tuon ikäisissä S212:ssa jotain erityistä muuta huomioitavaa. Facelifthän tuli vasta myöhemmin, mutta onko noissa muuten tapahtunut tuossa välissä jotain muutoksia. Ainakin koneesta näyttäisi ilmoituksen mukaan olevan sekä 170kW että 195kW -versiot - ovatko nämä pelkästään eri ohjelmaversioita vai onko muitakin muutoksia?
Re: S212 -10-11 hankintaa suunnittelemassa - varusteet
...
Viimeksi muokannut TTL, La 21.02.2015 18:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MB S500e 5/2015 (työmatka-auto)
Opel Vivaro L2H1 107 kW 9/2017 (mökkiauto)
Opel Vivaro L2H1 107 kW 9/2017 (mökkiauto)
Re: S212 -10-11 hankintaa suunnittelemassa - varusteet
Se 195kw kone tuli 2010 syksypuolella,eikä siinä ole edeltäjän kanssa juuri muuta yhteistä kuin sylinterimitat.Parhaan käsityksen varusteista saa ,kun tutkii ahkerasti mobile.de:n myyntiilmoituksia.
w 211 e55 amg kompressor
Re: S212 -10-11 hankintaa suunnittelemassa - varusteet
Eikös ne avustimet sentään aika pitkälle olleet samoja pre-faceliftissä ja faceliftissä, esim. 23P "Ajoavustinpaketti Plus (sis. lastenist. autom. tunn. etumatk. istuimella (U18), Distronic Plus (233), aktiivinen katveavustin (237) ja aktiivinen kaista-avustin (238), Bas Plus, Pre-Safe -jarrut,". Tarkoitatko jotain muita avustimia, mikäs niistä esimerkkinä olisi merkittävästi erilainen faceliftissä (joku LED-ajovaloihin liittyvä)?TTL kirjoitti: Assistentit tulivat kuvioon isommasti faceliftin myötä. Tätä ennen taisi saada Distronicin, aktiivisen kaistavahdin ja kaukovaloavustimen kääntyvine ksenoneineen. Pre-facelifteissa oli vielä Audio 50 2D navigaattorilla väliversiona. Sittemmin ainostaan Audio 20, johon saa lisäpalikalla navigaattorin, ja Comand. 195 kW lienee tullut kuvioon vuonna 2011 eikä se ole pelkkä ohjelmapäivitys, ainakin turbo ja vaihteisto saivat päivityksen.
Olisko kuitenkin ihan sama perusmoottori, TTL:n mainitsemat muutokset, ehkä jotain muutakin?karikuuva kirjoitti:Se 195kw kone tuli 2010 syksypuolella,eikä siinä ole edeltäjän kanssa juuri muuta yhteistä kuin sylinterimitat.Parhaan käsityksen varusteista saa ,kun tutkii ahkerasti mobile.de:n myyntiilmoituksia.
Re: S212 -10-11 hankintaa suunnittelemassa - varusteet
...
Viimeksi muokannut TTL, La 21.02.2015 18:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MB S500e 5/2015 (työmatka-auto)
Opel Vivaro L2H1 107 kW 9/2017 (mökkiauto)
Opel Vivaro L2H1 107 kW 9/2017 (mökkiauto)
Re: S212 -10-11 hankintaa suunnittelemassa - varusteet
Minulta löytyy pdf:nä 4.1.2011 päivätty S212 hinnasto, jossa kaikki varustetiedot ja hinnat.tj86430 kirjoitti:Olen hieman suunnitellut nykyisen S211:n päivittämistä vastaavaksi S212:ksi. Ikähaarukka olisi 2010-2011 ja malli 350CDI 4Matic. Ensisijaisesti Junge Sterne tuontiauto. Airmatic ja Distronic välttämättömiä varusteita, mutta muiden varusteiden suhteen kaipaisin hieman apua.
Onko kellään listaa tuohon aikaan ylipäänsä saatavilla olleista varusteista? Vehon sivuiltahan pystynee muodostamaan aika hyvän käsityksen tämän hetkisen mallin lisävarustevaihtoehdoista, mutta tässä on kuitenkin ollut facelift välissä, ja muutenkin "suomi-autoissa" voi olla vakiovarusteena jotain mikä on normaalisti lisävaruste etc.
C220d T 4-Matic
Re: S212 -10-11 hankintaa suunnittelemassa - varusteet
Itselläni on 204:ssä ajoavustinpaketti ja kaistavahdin olen ottanut pois päältä, kun se jumputtaa rattia, jos maantiellä kiertää esim. kävelijän tai pyöräilijän keskikaistan ylittämällä (ilman vilkutusta). Väsyneenä sen voisikin kääntää päälle.
Lisäksi Distronc Plus ei ole moottoritiellä kovinkaan hyvä, jos on liikennettä. Siinä perinteinen vakionopeudensäädin on mielestäni parempi, kun ei jarruta jokaisen eteenkiilaajan jälkeen. Maantiellä Distronic sen sijaan on hyvä, joilla itse pääasiassa ajelen.
Kuolleenkulman avustin on hyvä.
Törmäysvaroitin/-avustin on kanssa ihan ok. Sille punaiselle perässäpainostajan kolmiolle en ole löytänyt lisäarvoa, kun en aja kovin painostavalla tyylillä vaan menen ohi, jos siltä tuntuu.
Lisäksi Distronc Plus ei ole moottoritiellä kovinkaan hyvä, jos on liikennettä. Siinä perinteinen vakionopeudensäädin on mielestäni parempi, kun ei jarruta jokaisen eteenkiilaajan jälkeen. Maantiellä Distronic sen sijaan on hyvä, joilla itse pääasiassa ajelen.
Kuolleenkulman avustin on hyvä.
Törmäysvaroitin/-avustin on kanssa ihan ok. Sille punaiselle perässäpainostajan kolmiolle en ole löytänyt lisäarvoa, kun en aja kovin painostavalla tyylillä vaan menen ohi, jos siltä tuntuu.
Re: S212 -10-11 hankintaa suunnittelemassa - varusteet
Mitenkäs S212:ssa (oletuksena, että Comand on) on tuo puhelinvarustus? Omassa S211:ssä on tuo varuste 386, ja sitten piti hommata BT-mokkula UHI-liittimeen. Onko ei-faceliftatussa 212:ssa joku samantyyppinen systeemi, vai onko kehitys kehittynyt jo niin paljon, että esim. Comand sisältää ilman muuta puhelinominaisuudet?
Re: S212 -10-11 hankintaa suunnittelemassa - varusteet
...
Viimeksi muokannut TTL, La 21.02.2015 18:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MB S500e 5/2015 (työmatka-auto)
Opel Vivaro L2H1 107 kW 9/2017 (mökkiauto)
Opel Vivaro L2H1 107 kW 9/2017 (mökkiauto)
Re: S212 -10-11 hankintaa suunnittelemassa - varusteet
Näinhän se on ollut jo jostain W204:n alusta asti, itse radiossa on tuki BT HF profiilille (muiden muassa). Sen 386:n lisäarvo näissä autoissa on puhelimen käyttö telakassa jolloin se käyttää myös ulkoantennia ja lataa samalla akut. Toinen etu on BT SAP profiilin adapterin käyttömahdollisuus jolloin oma puhelin voi olla taskussa ja silti puhelut menee sen ulkoantennin kautta eikä akkukaan juuri kulu (jos ei lataudukaan).TTL kirjoitti:BT pelittää noissa ilman mitään lisävirityksiä sekä Audio 20, Audio 50 että Comandin kanssa. 386 mullakin oli ja on mutten oikein ole ymmärtänyt sen merkitystä. Kytkentä ulkoiseen haineväantenniin?
Re: S212 -10-11 hankintaa suunnittelemassa - varusteet
Tekstiviestit toimii Convenience Phonen kanssa ruudulta ja Comand lukee ne ääneen. Ei nyt mikään erityinen etu, kun lukijalta ei oikein suomen kieli taivu.
Re: S212 -10-11 hankintaa suunnittelemassa - varusteet
Tuo unohtui, kyllä tekstiviestien lukeminen (ja joskus kirjoittaminenkin parkissa) on ihan selvä etu. Uudemmissa tosin tuokin onnistuu ilman convenience phone varustusta jos puhelin osaa siihen tarvittavat BT-profiilit.tn62634 kirjoitti:Tekstiviestit toimii Convenience Phonen kanssa ruudulta ja Comand lukee ne ääneen. Ei nyt mikään erityinen etu, kun lukijalta ei oikein suomen kieli taivu.
Re: S212 -10-11 hankintaa suunnittelemassa - varusteet
Se olisi kätevää, jos Comand osaisi hoitaa yhtä aikaa sekä Bluetooth-yhteyden että Convenience Phonen. Itselläni on nyt vanha telakka, jossa vanha nokialainen rinnakkais-simillä. Silloin ei toista puhelinta saa järjestelmään liitettyä. Convenience Phonen kanssa ei toimi Comand Online -netti, mutten ole sitä saanut Lumian 8.1 -versiollakaan pelittämään, vaikka toisaalla luin sen olevan mahdollista. Auto on 5/2011.
Re: S212 -10-11 hankintaa suunnittelemassa - varusteet
Ok, siis puhelimen saa paritettua, puhelinmuistio siirtyy comandiin, soittaminen ja vastaaminen onnistuu comandista ja rattinappuloista ja handsfree toimii ilmankin 386:ta? 386 tuo sitten auton oman antennin mukaan peliin, ja tuleeko sen mukana sitten noita tekstiviestien lukuja yms?
Pari muutakin kysymystä, nyt kun sain pariltakin avuliaalta (kiitos!) vanhempia hinnastoja ja lisäksi selasin hieman mobilen tarjontaa:
- iästä riippumatta koodi 233 on Distronic Plus, onko näihin edes olemassa jotain muuta (ilman plussaa) Distronicia, ja jos on niin millä koodilla ja mikä on ero "plussaan"?
- koodilla 234 näyttäisi olevan katve-avustin ja koodilla 237 aktiivinen katve-avustin - mikä ero?
- onkos näissä aina (automaattivaihteiston) valitsin ohjausakselilla, vai mikä merkitys on varustekoodilla 279?
- mikä ero on istuimilla 244 (urheilulliset), 409 (monisäätöiset) ja 432 (aktiiviset monisäätöiset)
- mikä on 677 direct control -urheilualusta (onko edes mahdollinen airmaticin kanssa)
e: Ai niin, en huomannut missään varustekoodia sähköisesti aukeavalle/sulkeutuvalle takaluukulle, onko se mahdollisesti farkussa aina vakio? Suomalaisessa hinnastossa lukee vakiovarusteissa "Easy-Pack takaluukku" ja lisävarustehinnastossa on 942 "Easy-Pack-kuormankiinnityssarja"
e2: mitä kivaa tuo tullessaan 518 Media Interface
Pari muutakin kysymystä, nyt kun sain pariltakin avuliaalta (kiitos!) vanhempia hinnastoja ja lisäksi selasin hieman mobilen tarjontaa:
- iästä riippumatta koodi 233 on Distronic Plus, onko näihin edes olemassa jotain muuta (ilman plussaa) Distronicia, ja jos on niin millä koodilla ja mikä on ero "plussaan"?
- koodilla 234 näyttäisi olevan katve-avustin ja koodilla 237 aktiivinen katve-avustin - mikä ero?
- onkos näissä aina (automaattivaihteiston) valitsin ohjausakselilla, vai mikä merkitys on varustekoodilla 279?
- mikä ero on istuimilla 244 (urheilulliset), 409 (monisäätöiset) ja 432 (aktiiviset monisäätöiset)
- mikä on 677 direct control -urheilualusta (onko edes mahdollinen airmaticin kanssa)
e: Ai niin, en huomannut missään varustekoodia sähköisesti aukeavalle/sulkeutuvalle takaluukulle, onko se mahdollisesti farkussa aina vakio? Suomalaisessa hinnastossa lukee vakiovarusteissa "Easy-Pack takaluukku" ja lisävarustehinnastossa on 942 "Easy-Pack-kuormankiinnityssarja"
e2: mitä kivaa tuo tullessaan 518 Media Interface
Re: S212 -10-11 hankintaa suunnittelemassa - varusteet
Kyllä se radioon integroitu hands free kattaa käytännössä kaiken tarpeellisen paitsi sen ulkoantennin, jos sitä tarvitsee.
Distronic Plus osaa lähinnä auton pysäytyksen edellä olevan perässä ajettaessa tarvittaessa (toimii 0 - 200[?] km/h alueella) ja tukee Pre-Safe funktioita. Tavallinen Distronic ei toimi n. 30 km/h pienemmässä vauhdissa. Distronic Plus käyttää myös jarruja tehokkaammin tarvittaessa. Kyllä tuon plussan täytyy olla 212:ssa jo aina mukana, joskus oli markkina-alueita jonne ei myyty Distronic Plussaa sen lyhyen kantaman tutkien taajuuksien takia.
Aktiivinen katve-avustin "ohjaa" autoa käyttämällä jarruja, yrittää pitää auton kaistojen välissä.
Vaihdevalitsin on ohjausakselilla kaikissa 7-vaihteisissa automaateissa (paitsi AMG). Luulisin että vastaavasti 5-vaihteisissa keppi aina perinteisesti.
Monisäätöisissä istuimissa on ilmapusseja joilla istuimen tukea saa tarkemmin säädeltyä. Aktiivinen sisältää niitä vähän enemmän ja osaa hieroa ja antaa kurveissa dynaamisesti tukea.
Hinnaston pitäisi mainita jos jotakin varustetta ei saa jonkin toisen yhteydessä. 677 taitaa olla vain joku madallettu ja jäykistetty alusta?
Media interface sisältää liitännät iPodia, USB tikkua ym. musiikkilähteitä varten, sopivia kaapeleita käyttäen.
Distronic Plus osaa lähinnä auton pysäytyksen edellä olevan perässä ajettaessa tarvittaessa (toimii 0 - 200[?] km/h alueella) ja tukee Pre-Safe funktioita. Tavallinen Distronic ei toimi n. 30 km/h pienemmässä vauhdissa. Distronic Plus käyttää myös jarruja tehokkaammin tarvittaessa. Kyllä tuon plussan täytyy olla 212:ssa jo aina mukana, joskus oli markkina-alueita jonne ei myyty Distronic Plussaa sen lyhyen kantaman tutkien taajuuksien takia.
Aktiivinen katve-avustin "ohjaa" autoa käyttämällä jarruja, yrittää pitää auton kaistojen välissä.
Vaihdevalitsin on ohjausakselilla kaikissa 7-vaihteisissa automaateissa (paitsi AMG). Luulisin että vastaavasti 5-vaihteisissa keppi aina perinteisesti.
Monisäätöisissä istuimissa on ilmapusseja joilla istuimen tukea saa tarkemmin säädeltyä. Aktiivinen sisältää niitä vähän enemmän ja osaa hieroa ja antaa kurveissa dynaamisesti tukea.
Hinnaston pitäisi mainita jos jotakin varustetta ei saa jonkin toisen yhteydessä. 677 taitaa olla vain joku madallettu ja jäykistetty alusta?
Media interface sisältää liitännät iPodia, USB tikkua ym. musiikkilähteitä varten, sopivia kaapeleita käyttäen.
Re: S212 -10-11 hankintaa suunnittelemassa - varusteet
Kiitoksia taas. Mitenkäs muuten tuo Comandin internet-yhteys käytännössä toimii ja mitä sillä voi tehdä? Hommataanko sille oma data-simmi, ja mitä sitten? Onko siinä selain vai mihin sitä internet-yhteyttä käytetään?
Pitää varmaan ladata Vehon sivuilta joku esite, eiköhän nykymallin esitteet päde aika pitkälti näihin 3-4 vuotta vanhoihinkin.
Tässä olisi muuten varusteet aika kohdillaan, harmi vaan että ehtii varmaan mennä ennen kuin kerkiän hakemaan: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/me ... 78631.html" onclick="window.open(this.href);return false;
e: itse itselleni vastaten:
Pitää varmaan ladata Vehon sivuilta joku esite, eiköhän nykymallin esitteet päde aika pitkälti näihin 3-4 vuotta vanhoihinkin.
Tässä olisi muuten varusteet aika kohdillaan, harmi vaan että ehtii varmaan mennä ennen kuin kerkiän hakemaan: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/me ... 78631.html" onclick="window.open(this.href);return false;
e: itse itselleni vastaten:
Eli ei simmiä vaan BT+dataliittymä puhelimessa; liikkeellä MB-palveluja, pysähtyneenä myös selain.Mahdollisuus käyttää integroituja Mercedes-Benzin Internet-palveluja (sää, erikoiskohteiden haku, tiekarttojen lataus Googlen kautta) ajon aikana, ja auton ollessa pysähtyneenä mahdollisuus selata Internet-sivuja (edellytetään Internet-matkapuhelinta, jossa on Bluetooth®-liitäntä).
Re: S212 -10-11 hankintaa suunnittelemassa - varusteet
Mitenkäs (sisä)kuvista tunnistaa onko autossa Distronic? 211:ssä vaihdekepin vasemmalla puolen edessä oli Distronicin säätöpyörä, mutta onko 212:ssa vastaava jossain? Ilmeisesti etumaskista Distronicin erottaa?
Airmaticin käyttökytkimet lienevät keskikonsolissa säätöpyörän vieressä?
Airmaticin käyttökytkimet lienevät keskikonsolissa säätöpyörän vieressä?
Re: S212 -10-11 hankintaa suunnittelemassa - varusteet
...
Viimeksi muokannut TTL, La 21.02.2015 18:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MB S500e 5/2015 (työmatka-auto)
Opel Vivaro L2H1 107 kW 9/2017 (mökkiauto)
Opel Vivaro L2H1 107 kW 9/2017 (mökkiauto)
Re: S212 -10-11 hankintaa suunnittelemassa - varusteet
Juu, oikealla puolella. Noita nappuloita voi katsella vaikka on-line ohjekirjasta tai MBUSA:n sivuilta ladattavasta pdf-versiosta (perusjutut samoja kuin Euro-autoissa).tj86430 kirjoitti:
Airmaticin käyttökytkimet lienevät keskikonsolissa säätöpyörän vieressä?
Maskissa on se suojamuovi Distronic päätutkan edessä (aukko kromauksille, minkäänlaista metallia ei sovi olemaan tutkan edessä).
Re: S212 -10-11 hankintaa suunnittelemassa - varusteet
Tuli vielä yksi kysymys mieleen: Saakos S212:ssa samalla tavalla tasaisen lattian takapenkit kaatamalla kuin S211:ssä? Jossain oli kuva, jossa lattia ei ollut tasainen, mutta siinä ei ollut mielestäni nostettu takapenkin istuinosia etupenkkejä vasten - olettaisin että sama mekanismi löytyy S212:stakin ja sitten lattiasta tulee tasainen?
Re: S212 -10-11 hankintaa suunnittelemassa - varusteet
Vastaako ohjekirja (jos tuo pitkä linkki toimii ollenkaan):
http://moba.i.daimler.com/baix/cars/ws2 ... 143a143a-7" onclick="window.open(this.href);return false;
http://moba.i.daimler.com/baix/cars/ws2 ... 143a143a-7" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: S212 -10-11 hankintaa suunnittelemassa - varusteet
Linkki toimii, ja enkä löytänyt tuolta mitään mainintaa istuinosien liikuttamisesta, ainoastaan että takaselkänojat kaatuvat. Onko tulkintani siis oikea: tasaista lattiaa ei saa?DBFI kirjoitti:Vastaako ohjekirja (jos tuo pitkä linkki toimii ollenkaan):
http://moba.i.daimler.com/baix/cars/ws2 ... 143a143a-7" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: S212 -10-11 hankintaa suunnittelemassa - varusteet
...
Viimeksi muokannut TTL, La 21.02.2015 18:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MB S500e 5/2015 (työmatka-auto)
Opel Vivaro L2H1 107 kW 9/2017 (mökkiauto)
Opel Vivaro L2H1 107 kW 9/2017 (mökkiauto)
Re: S212 -10-11 hankintaa suunnittelemassa - varusteet
Eli hiekkasäkit vaan sinne etupäähän painoksi jos haluaa kuljettaa jotain kevyttä tavaraa joka vaatii tasaisen pohjan.
Eipä ole tullut kokeiltua sedanista kuinka paljon se vaatii painoa että menee tasaiseksi. Kai nuo sitten samanlaisia on jos ei farkustakaan sitä istuinosaa saa nostettua perinteiseen tyyliin.
Eipä ole tullut kokeiltua sedanista kuinka paljon se vaatii painoa että menee tasaiseksi. Kai nuo sitten samanlaisia on jos ei farkustakaan sitä istuinosaa saa nostettua perinteiseen tyyliin.
Re: S212 -10-11 hankintaa suunnittelemassa - varusteet
TTL kirjoitti:Lattiasta tulee tasainen. Penkin istuinosa joustaa tarpeeksi, jotta selkänoja painuu vaateriin. Kätevästi lunkunpielen hantaakista vetämällä. Vaivansa on vaan sitten tuon peitto/verkkotuen irrottamisessa ja sen voi kiinnittää etupenkkirivin taakse suojaksi.
Selkeä huononnus aiempaan, mutta ehkä tuon kanssa voi elää. Spesifinen tarve on tämä: minulla on koirahäkki, joka on suunniteltu siten, että sitä voi käyttää joko takapenkkien takana (ovet taaksepäin) tai laskea takaselkänojat alas ja laittaa häkin etupenkkien taakse (ovet sivulle, samalla kohtaa kuin auton takasivuovet), jolloin häkin taakse jää normaali, takaluukusta lastattava tavaratila. Häkki on kyllä - varsinkin 1-2 ison koiran kanssa - sen verran painava, että se varmaan sitten painaa takapenkin istuintyynyt "länään". Ainoa huoli on se, että jos ajelee pari viikkoa istuintyynyt länässä, palaavatko ne enää koskaan ennalleen.DBFI kirjoitti:Eli hiekkasäkit vaan sinne etupäähän painoksi jos haluaa kuljettaa jotain kevyttä tavaraa joka vaatii tasaisen pohjan.
Eipä ole tullut kokeiltua sedanista kuinka paljon se vaatii painoa että menee tasaiseksi. Kai nuo sitten samanlaisia on jos ei farkustakaan sitä istuinosaa saa nostettua perinteiseen tyyliin.
Peiton/verkon irroittaminen ei ole ongelma, se irroitetaan kun auto saapuu pihaan, ja kiinnitetään uudestaan kun auto vaihtaa seuraavan kerran omistajaa.