Olen uusi tällä sivustolla, enkä koskaan ole mistään mitään blogia tehnyt, joten mielellään neuvoja otetaan vastaan.
Elikkä ehdotuksia kaipailtais millasta alustasarjaa kannattaisi hommata ja mistä ja jos siinä pysyttäs 500e paikkeilla niin olisi hyvä.
Mitenkä tälläseen 3litraseen 12 venttiiliseen saisi enempi voimaa, onko turbotus järkevää tällä tekniikalla? 300-400hp kun saisi autosta irti 2000e niin passais.

Olen kuullut, että katit poistamalla tulisi noin 30hp lisää jo? ja muutenkin ei vähäpäästöinen vai onko? ei papereissa merkintää kateista eikä vähäpäästöisyydestä.
Maalipinta ollut ennen kiiltävän musta ja edellinen omistaja vetänyt ruman mattamustan päälle elikkä siitä pitäisi päästä eroon.
tässä olisi linkki, jonka maalipinnan haluaisin http://www.stanceworks.com/forums/showt ... hp?t=56512" onclick="window.open(this.href);return false;
maalaus toteutuu ihan liikkeessä, kunhan pohjat teen itse ja saan tutun kautta suht halvalla.
Vanteet löytyisi Lorinserit, aivan uudet faija ostanut reilu 15 vuotta sitten ja jäänyt tallin nurkkiin 16 tuumaset. Mielestäni näyttävät vanteet, mutta mielipiteitä otetaan vastaan (kuva liitteenä)