Oisko mitään vinkkejä mitä katella kun otsikon ajokissa semmonen ominaisuus että sylinterikannen päälinen ja suutinten juuret lainehtii polttoainetta?
Ollut tuollainen koko minullaoloajan, ostin auton toukokuussa. Oon ajanu tähän mennessä n. 27000 km autolla ja toiminu muuten hienosti kyllä. Pari kertaa oon kuivannu kannen päälisen mutta ei ole tullut kovin tiuhaan tutkittua mitä tahtia vuotaa ku ei oo menoo haitannu..

Muutama huomio pohdinnan pohjaksi:
-Kangaspäälysteiset paluuletkut suutinten välillä kuivat
-Ei tupsuttele suutinten juuresta eikä kannen päällä ole sitä paksua pikimönjää vaan ainoastaan puhdasta polttoainetta
-ei mitään ongelmia toiminnassa, ei vikatiloja eikä käynnistysongelmia ja vedot tallella. Käynnistyy AINA samalla tavalla eli saman mittasella startilla oli kylmä, kuuma tai välilämmin kone. Yhden kerran tosin vasta ollu pakkasaamu eli ei tietoa miten käyttäytyy jos enemmän pakkasta, sillon ainaki lähti normaalisti käyntiin. Lohkolämmitintä tai webastoa ei autossa ole.
Ja oliko niin että hehkuvikaa on jos syttyy hehkun valo käynnistyksen jälkeen hetkeksi, viikon verran tehny sitä ja sekää ei oo mitenkää vaikuttanu käyntiinlähtöön.