Kysyn neuvoa ystäväni probleemaan. Auto on 1997 E 200.
Kaveri oli mennyt vaihtamaan muutaman polttimon keskikonsoliin, mm. keskuslukituksen ja hätävilkun kytkimeen.
Nyt lukittaessa/avattaessa keskuslukitusta taustapeilin alareunassa olevat merkkivalot vilkkuvat n. 30 sekuntia. Normaalisti ei pitäisi vilkahtaa kai kun kerran. Lukitus kuitenkin toimii normaalisti, eikä vaikuta autolla ajamiseen.
Onko keskuslukitus nyt jollain tapaa "vikatilassa"? Miinusjohto ei ollut irti remontin aikana. Tokkopa tuolla nyt olisi merkitystä ollut, vai onko W210 jo näitä uuden polven "sähköihmeitä"?
Onko kenelläkään neuvoa asiaan?
W210 lukituksen valot vilkkuvat pitkään
W210 lukituksen valot vilkkuvat pitkään
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Pariston vaihto aiveimeen.
Moi,
Oli hyvä kuulla/lukea tuo syy miksi valot vilkkuu taka peilissä.
Mistä tuon pariston voisi tilata/ostaa?
-- W210/E230--
Oli hyvä kuulla/lukea tuo syy miksi valot vilkkuu taka peilissä.
Mistä tuon pariston voisi tilata/ostaa?
-- W210/E230--
Re: Pariston vaihto aiveimeen.
Lähimmästä kellokaupasta. Kaukossa on kaksi nappiparistoa sisällä. Purkuohje käyttöohjekirjassa.upa kirjoitti:Mistä tuon pariston voisi tilata/ostaa?
S320L -97
Jees ja kannattaa tosiaankin huolehtia siitä, että avaimessa on paristot kondiksessa - nimittäin autoahan ei saa käyntiin, jos joutuu tulemaan lukituista ovista mekaanisella avaimella sisään. Eli varminta olisi pitää aina varaparistot autossa.
nimimerkillä:
kokemusta on.
nimimerkillä:
kokemusta on.
Raaka Arska
S320L-96, herkutteluun
W124 E220 -94, työjuhta
Ex. W123 230E -83, menetetty helmi
S320L-96, herkutteluun
W124 E220 -94, työjuhta
Ex. W123 230E -83, menetetty helmi
Ari V. kirjoitti:Jees ja kannattaa tosiaankin huolehtia siitä, että avaimessa on paristot kondiksessa - nimittäin autoahan ei saa käyntiin, jos joutuu tulemaan lukituista ovista mekaanisella avaimella sisään. Eli varminta olisi pitää aina varaparistot autossa.
nimimerkillä:
kokemusta on.



