Sekä kuvia: klikkaa
Pikainen yhteenveto:
V6 3.0 litraa
224hv/510Nm
alumiinilohko!!
pietsosuuttimet
V-kulma kuusisylinteriselle erikoinen 72° (72° on normaali V-kulma V10-moottoreissa, olisiko tuollainen kenties luvassa vaikkapa S-sarjaan myöhemmin?)
Teho- ja vääntökäyrät (klikkaa isommaksi):

Saas nähdä kestääkö alumotti milj000.000naa kilometriä...
On muuten perin tiukkaan pakattu kaikkine hilppeineen. Turbokin on jemmattu v-laaksoon lohkonpuolikkaiden väliin moottorin takapäähän. Tuosta kun joku sopiva paikka hajoaa niin joudut puoli mottia purkamaan että edes näet mitä meni rikki... Edistystä.

PS: Jos tuntuu että tämä kuuluisi muuhun mersuasiaan tai tekniikka-palstalle, niin saa siirtää kenellä siihen oikeudet riittää.