Tällaiset vanteet; sopisiko W124; mikä rengaskoko jne...

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 18105
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Tällaiset vanteet; sopisiko W124; mikä rengaskoko jne...

Viesti Kirjoittaja dealer »

Kuva

Tulivat auton mukana, miltäs näyttää?

Kiillotettu reuna:

Kuva


Vanteiden ET on 35 , koko 16" ja leveys 7,5".

Mikä olisi sopiva rengaskoko W124 300 D alle näille vanteille ?
Alkuperäistä 195-65-15 halkaisijaltaan lähellä oleva, eikä mene liian matalaksi koloisille korpitaipaleille...
(ajettavuus tärkein pointti)

Ilmeisesti onnistuu hyvin madallusjousisarjan kanssa ?
Sisälokasuojat ? Roiskeläpät ?
(autossani kun on vahvistetut jouset ja ajan pääasiassa yksin / työkaveri kyydillä niin jouset täytyy vaihtaa. Kyyti on liian "kova" nyt.)

Eibach ja H&R jousisarjoja asentaneena olen huomannut, että asiakkaat ovat olleet tyytyväisiä ainakin niihin merkkeihin.
Millainen on jousituksen pehmeys niillä jousilla verrattuna vakiojousiin ?
En ole ajatellut asiaa vaikka monenlaisella madalletulla mersulla olen ajanut.
Iskarit ovat ilmeisesti tavalliset, aika uudet kuitenkin joten niitä en vaihda.

Mukavaa olla vaihteeksi kyselypuolella. :D
wiimax.fi
Avatar
Jarno.v
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 439
Liittynyt: Ma 08.12.2003 20:23
Paikkakunta: p-pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Jarno.v »

205/55 r16 pitäs olla sopiva
Avatar
koohoo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 495
Liittynyt: La 23.10.2004 16:53
Paikkakunta: Itäinen Uusimaa

Viesti Kirjoittaja koohoo »

Minulta on mennyt jotenkin ohi... Kumman Mersun Dealer valitsit? :roll:
Avatar
Jani
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1358
Liittynyt: Pe 04.04.2003 23:57
Paikkakunta: Karvia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jani »

Ihan komiat vanteet :wink:
Renkaiksi laittaisin 205/55-16, tai ehkä mieluummin 225/50-16, kun on 7.5" vanne kyseessä :roll:
-Jani-
W124, W210, W163, W251
+Pari ajoneuvoa
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 18105
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Viesti Kirjoittaja dealer »

"Kumman Mersun Dealer valitsit?"

Vanhemman, on parempi.

Onko 205-55-16 ja 225-50-16miten lähellä 195-65-15 kokoa ?
Missäs niitä taulukoita oli...
wiimax.fi
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja PM »

dealer kirjoitti:Missäs niitä taulukoita oli...
http://www.miata.net/garage/tirecalc.html
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Avatar
enska
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 1978
Liittynyt: Ti 17.06.2003 23:21
Paikkakunta: stadi ja sisäkehä

Viesti Kirjoittaja enska »

Mulla on 7.5 16" vanteella 205/55R16 gummi
Hyvin se siihen sopii. Toisaalta mieluummin leveämpi :D
Käytössä: W204 220CDI ja satunnainen pösö...
Avatar
0090463
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 417
Liittynyt: La 15.11.2003 19:10
Paikkakunta: kalajoki

Viesti Kirjoittaja 0090463 »

205/55/16 ja 225/50/16 ovat 63,2 cm eli ovat yhtä korkeita. Alkuperäisen
195/65/15 korkeus on 63,5 cm eli ollaan mahdollisimman lähellä
alkuperäiskorkeutta.
Oma valintani olisi 205/55/16 rengas. On huomattavasti parempi ajaa kuin
leveämpi 225/50/16.
Avatar
eerola
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3002
Liittynyt: To 17.04.2003 13:17
Paikkakunta: Pirkanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eerola »

enska kirjoitti:Mulla on 7.5 16" vanteella 205/55R16 gummi
Hyvin se siihen sopii...
Samoin. Minulla oli 124:ssä renkaat samalla profiililla kuin enskalla. Hienosti toimi. Ajomukavuudessa ei ollut mitään eroa vakioon.

H&R vs. Eibach -keskusteluun voin sanoa, että mikäli et halua tinkiä mukavuudesta, ota Eibach. Jos haluat auton istumaan hiukan agressiivisemmin, ota H&R.
-T

[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 18105
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Viesti Kirjoittaja dealer »

Kiitokset, renkaat tulevat sitten olemaan nuo 205:t !

Jos KL kautta ei enää Eibacheja satu löytymään, mistä sellaiset edullisesti ?
wiimax.fi
Avatar
RH
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3955
Liittynyt: Ke 15.09.2004 13:43
Paikkakunta: Salon seutu

Re: Tällaiset vanteet; sopisiko W124; mikä rengaskoko jne...

Viesti Kirjoittaja RH »

dealer kirjoitti:
Mikä olisi sopiva rengaskoko W124 300 D alle näille vanteille ?
Alkuperäistä 195-65-15 halkaisijaltaan lähellä oleva, eikä mene liian matalaksi koloisille korpitaipaleille...
(ajettavuus tärkein pointti)
Mulla oli joskus 123:n alla sekä 205/55, 225/50 että 215/55-16 kokoisia renkaita.
Tuo viime mainittu oli ylivoimaisesti eniten minun mieleeni. On toki hieman kehältään kookkaampi, mutta ota huomioon että 205/55 ja 225/50 ovat hieman alkuperäistä pienempiä.

Tuo 215/55-16 oli minusta mukavin ja vähiten kulmikas ajettava. Harmi vaan, että on jonkin verran arvokkaampi kuin yleiskooksi muodostuva 205/55.
Tosin ainakin jossain 9-5 Saabeissa tuota 215/55 rengasta on ainakin näkynyt ensiasennusrenkaana, ja kai sitä muissakin isoissa autoissa on.
Avatar
Petri M.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1157
Liittynyt: Pe 04.04.2003 18:50
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Petri M. »

Jep 16" 205/55 on parempi valinta...itselläni oli ainakin ongelmia 225/50 koossa auto haki selvästi urissa ja oli levoton vaikka alusta olikin kunnossa - ei väljää...renkaat nyt ei hyvät olleet mutta kuitenkin.

Omat Eibachit tuli ProStreetistä www.prostreet.fi
Olen ollut tyytyväinen... mukavuus ei kadonnut ja eikä alusta ole pintakova. Mutta sitten kun ruvetaan ajamaan niin alusta ikään kuin herää eloon.

Eibachin jousetkaan ei kyllä toimi vakioiskareiden (vaikka valmistaja lupaa) kanssa pitkään - ainakaan vanhojen...on liian pehmeä. Bilstein Sprinttejen kanssa oiva paketti.

ProStreetiltä oli tosin sanottu jollekin että Eibachin jousilla etupää jää kuutoskoneissa liian pehmeäksi ja suositeltu H&R mutta ei kyllä omassa autossa pidä paikkaansa...tietty sitten jos painoa olisi lisää ilmastointia ym. härpäkettä...mene ja tiedä...
2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 18105
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Viesti Kirjoittaja dealer »

"Eibachin jousilla etupää jää kuutoskoneissa liian pehmeäksi... "

Kai niissäkin on eri jouset eri koneilla oleville mersuille, ainakin H&R on erikseen jousisarja joka käy 260E-300E-250D-300D.
Turbo300:lle ja ilmastoinnilla olevalle jne. vielä eri sarja.
H&R olisi kyllä halpa ja madallus maltilliset 30 mm - siinähän voi pelata sitten jousenkumeilla lisää.

Tänään selvisi että Mersuni alla on uudehkot Bilsteinit, tuskin Sprintit kuitenkaan.
Kyllä niiden pitäisi toimia 30 mm madalluksen kanssa.

RH, pienihän tuo kehän kokoero kuitenkin on 205/55-16 verrattuna vakioon Pasi M:n linkistä löytyneen mainion laskurin mukaan.
wiimax.fi
Avatar
Petri M.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1157
Liittynyt: Pe 04.04.2003 18:50
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Petri M. »

dealer kirjoitti:Kai niissäkin on eri jouset eri koneilla oleville mersuille, ainakin H&R on erikseen jousisarja joka käy 260E-300E-250D-300D.
Turbo300:lle ja ilmastoinnilla olevalle jne. vielä eri sarja.
Jep niin kyllä on - tarkoitinkin siis nimenomaan malliin sopivalla jousella...eli siis H&R on sitten "kovempi" kuitenkin verrattuna samaan malliin sopivaan Eibachin jouseen.
2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
Avatar
RH
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3955
Liittynyt: Ke 15.09.2004 13:43
Paikkakunta: Salon seutu

Viesti Kirjoittaja RH »

dealer kirjoitti:
RH, pienihän tuo kehän kokoero kuitenkin on 205/55-16 verrattuna vakioon Pasi M:n linkistä löytyneen mainion laskurin mukaan.
Juu. Ittellä vaan on ollut tapana kiertää yleensä pikkusen suuremmat kiekot, jos sopivat. Yks tuttu rengaskauppaa pitävä kaveri laittaa omiin autoihinsakin aina mieluummin sen pikkusen suuremman kuin pienemmän kehävaihtoehdon, jos ovat toleransseissa molemmat vaihtoehdot. Pieni mittarivirhekin yleensä aika tarkkaan saattaa noin korjaantua. Nytkin on 124 farkkumersun alla 205/65-15 pyörät ja kivasti menee. Nopeusnäyttökin näyttötaulujen mukaan 79/80. Elikkäs aika tarkasti menee.

Ja nämä ovat makuasioita, mutta isompi pyörä näyttää minusta paremmalta. :wink: :lol:

Muistan vaan sen 215/55 pyörän olleen selvästi pehmeämmän ja rauhallisemman oloinen ajettava. Mutta toki pitää huomata myös, että renkaat oli eri merkkiset.
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 18105
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Viesti Kirjoittaja dealer »

Minkälaiset renkaat ovat Marshallit ?
Olisi tarjolla vähän käytetyt 205-55-16.
wiimax.fi
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

mulla on farkussa n -50mm alusta ja vanteet 16"x8" et32 kumeina 205/55/16 ja hyvin pyörii...

kokeiltu avatar kuvassa 245/45/17" takana 255/40/17"
Viimeksi muokannut Mika.T, La 18.12.2004 21:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
jytäkkä
Mersumies
Mersumies
Viestit: 679
Liittynyt: To 25.11.2004 17:02
Paikkakunta: Tampereen esikaupunkialue

Viesti Kirjoittaja jytäkkä »

dealer kirjoitti:Minkälaiset renkaat ovat Marshallit ?
Olisi tarjolla vähän käytetyt 205-55-16.
Noista marshalleista en tiedä mutta omat olis kans kaupan
jos renkaita tarvit.

Fulda carat attiro 215/55/16 6+mm pintaa.

Tarjota sopii jos kiinnostaa,isompien tieltä aattelin pois laittaa.

Hyvät oli ajaa ainakin w210:ssä.
S212 300 BE A Avantgarde -10
Valmet 602T-80 ****************

EX S204 220 cdi -08
Ex S211 320 cdi A Avantgarde -05
Ex S123 300TD Aut.-80
Ex W124 230 A -89
Ex V 70 -06 D5 Aut
Ex W201 190E 90 Aut.
Ex W210 200 Cdi -01 Automatic Tiptronic
Ex S210 E 230 T Automatic Avantgarde-96
Ex S124 200d-90
Ex Opeleita kymmenittäin

---------------------------------------------------------------------
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 18105
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Viesti Kirjoittaja dealer »

Kuulostelin vähän renkaiden hintoja, vaikka eihän kesärenkaiden hankinnalla vielä ole kiirettä.

Yllätys oli Nokialaisten hinta 205/55-16 koossa; 300 € sarja.
Minusta se ei kuulosta pahalta.
RH tuossa aiemmin puhui 215/55-16 kokoisten puolesta; hinta pompsahtaa aika paljon tuohon kokoon.

Jytäkkä, lähetä kuva renkaista jos mahdollista ja kerro hinta millä renkaat olisivat lunastettavissa Haapaveden matkahuollosta ?
wiimax.fi
Avatar
Mikko K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1560
Liittynyt: Ma 27.10.2003 18:10
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Autosta tulee "kumi pallo" vakio iskareilla :oops: Eikun suosiolla sprintit alle :roll: Ja entiset johonkin asiakkaan autoon :!:
TURBO INTERCOOLER DIESEL POWER
Avatar
jytäkkä
Mersumies
Mersumies
Viestit: 679
Liittynyt: To 25.11.2004 17:02
Paikkakunta: Tampereen esikaupunkialue

Viesti Kirjoittaja jytäkkä »

dealer kirjoitti:Kuulostelin vähän renkaiden hintoja, vaikka eihän kesärenkaiden hankinnalla vielä ole kiirettä.

Yllätys oli Nokialaisten hinta 205/55-16 koossa; 300 € sarja.
Minusta se ei kuulosta pahalta.
RH tuossa aiemmin puhui 215/55-16 kokoisten puolesta; hinta pompsahtaa aika paljon tuohon kokoon.

Jytäkkä, lähetä kuva renkaista jos mahdollista ja kerro hinta millä renkaat olisivat lunastettavissa Haapaveden matkahuollosta ?
Kuvia en saa muuta kuin emaililla.Hintapyyntiä 240€+lähetyskulut.
S212 300 BE A Avantgarde -10
Valmet 602T-80 ****************

EX S204 220 cdi -08
Ex S211 320 cdi A Avantgarde -05
Ex S123 300TD Aut.-80
Ex W124 230 A -89
Ex V 70 -06 D5 Aut
Ex W201 190E 90 Aut.
Ex W210 200 Cdi -01 Automatic Tiptronic
Ex S210 E 230 T Automatic Avantgarde-96
Ex S124 200d-90
Ex Opeleita kymmenittäin

---------------------------------------------------------------------
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Kaurmi kirjoitti:Autosta tulee "kumi pallo" vakio iskareilla :oops: Eikun suosiolla sprintit alle :roll: Ja entiset johonkin asiakkaan autoon :!:
Kyllä Eibach toimii ihan kivasti vakioisilla iskareilla, varsinkin jos jättää alle 2-3 pykälän kumit.

Eibach on tosi mukava jousi, ja silti oikein tarkka ajettava.

H&R on kovempi ja vielä tarkempi, mukavuudessa on sitten jo hiukan tingittävä.
Avatar
Petri M.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1157
Liittynyt: Pe 04.04.2003 18:50
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Petri M. »

Mauri H. kirjoitti:
Kaurmi kirjoitti:Autosta tulee "kumi pallo" vakio iskareilla :oops: Eikun suosiolla sprintit alle :roll: Ja entiset johonkin asiakkaan autoon :!:
Kyllä Eibach toimii ihan kivasti vakioisilla iskareilla, varsinkin jos jättää alle 2-3 pykälän kumit.

Eibach on tosi mukava jousi, ja silti oikein tarkka ajettava.

H&R on kovempi ja vielä tarkempi, mukavuudessa on sitten jo hiukan tingittävä.
Jep toimii varmaan jonkun aikaa mutta jos iskarit ovat vaikka 15 vuotta vanhat niin ne eivät ole uudenveroiset vaikka ovatkin mersun iskarit. Ja kuten kaikissa autossa niin pienikin madallus syö vakioiskareita ?!

Tuo Kaurmin kumipallo-ilmiö piti kyllä paikkansa ainakin omassa autossa kun vaihdoin ensin pelkät jouset niin alusta muuttui kyllä parempaan suuntaan mutta vaimennusteho ei vakioiskareissa riittänyt vaikka ne katsastuksessa saikin ihan hyvät arvot.

Vasta kun tilalle vaihdettiin Sprintit niin jouset pääsivät oikeuksiinsa...samalla joudun tässä perumaan jotain sanomisiani etteikö madallettu alusta toimisi jossain tapauksissa ainakin :twisted: Halpaa lystiä oli iskarit ja jouset omassa autossa jos verrataan saavutettuun hyötyyn.

EDIT: Varmaan muuten farkussa onkin vähän eriasia jos tasonsäätö perässä vakioiskareilla..
2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Petri M. kirjoitti:samalla joudun tässä perumaan jotain sanomisiani etteikö madallettu alusta toimisi jossain tapauksissa ainakin :twisted: Halpaa lystiä oli iskarit ja jouset omassa autossa jos verrataan saavutettuun hyötyyn.

EDIT: Varmaan muuten farkussa onkin vähän eriasia jos tasonsäätö perässä vakioiskareilla..
Jep, hiukan huvitti se aikoinaan käyty keskustelu madallusjousista siinä vaihdessa kun aloit coupen alustaa laittamaan.

Farkussa vaihtoehtoina on joko vakioiskarit tai sitten sportlinen tasonsäätöiskarit taakse, Sportlinet on tehty lyhyille jousille, ja sopii todella hyvin Bilsteinin Sprinttien pariksi.

Omassa on alunperin ollut sportlinen alusta, ja siksipä takaiskarit on onneksi valmiiksi lyhyet.
Avatar
Tommi83
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 166
Liittynyt: Su 22.02.2004 21:12
Paikkakunta: Sahalahti

Viesti Kirjoittaja Tommi83 »

Mauri H. kirjoitti:
Petri M. kirjoitti:samalla joudun tässä perumaan jotain sanomisiani etteikö madallettu alusta toimisi jossain tapauksissa ainakin :twisted: Halpaa lystiä oli iskarit ja jouset omassa autossa jos verrataan saavutettuun hyötyyn.

EDIT: Varmaan muuten farkussa onkin vähän eriasia jos tasonsäätö perässä vakioiskareilla..
Jep, hiukan huvitti se aikoinaan käyty keskustelu madallusjousista siinä vaihdessa kun aloit coupen alustaa laittamaan.

Farkussa vaihtoehtoina on joko vakioiskarit tai sitten sportlinen tasonsäätöiskarit taakse, Sportlinet on tehty lyhyille jousille, ja sopii todella hyvin Bilsteinin Sprinttien pariksi.

Omassa on alunperin ollut sportlinen alusta, ja siksipä takaiskarit on onneksi valmiiksi lyhyet.
Mites nuo hydrauliset takaiskarit tykkää madallus jousista jos lyö 45mm madalluksen ja Bilsteinin Sprintit eteen niin pitäskö taakse kanssa hommata jotain korvaavia vai käykö nykyset iskarit. :roll:
Audi 100 2.6 V6 -94
Mercedes Benz 200D -66
Toyota Landcruiser HJ61 -86

Ex Mercedes Benz 300TE -89
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Tommi83 kirjoitti:Mites nuo hydrauliset takaiskarit tykkää madallus jousista jos lyö 45mm madalluksen ja Bilsteinin Sprintit eteen niin pitäskö taakse kanssa hommata jotain korvaavia vai käykö nykyset iskarit. :roll:
No paha sanoa enää vakioiskareista tuolla madalluksella, mutta ehkä ne vielä toimii. Itsellä oli aikoinaan 300 TE:ssä Eibachit vakioiskareilla, ja se yhdistelmä toimi ihan kivasti, tosin säädin perän jonkin verran keulaa ylemmäksi, niin että auto jäi oikeaan asentoonsa.
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

kyllä tuo tasonsäätö iskarit tuntuu hyvin pelaavan matalallakin alustalla.. ei tule sellaista pomppurataa niinku normi iskareilla...
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 18105
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Viesti Kirjoittaja dealer »

Tässäpä kolme vaihtoehtoa joista löysin kuvaa, uusia vanteita hintaluokassa minulle 250-300 € / sarja pultteineen.
Mikäs noista talvirenkaille 15-tuumaisena ?

Kuva

Kuva

Kuva


Ja muuten, 124 farkkuun käy taakse sedanin vahvistetut jouset ja mm. jotkut Saabin iskarit joille joutuu tekemään alatukivarteen uudet reiät.
wiimax.fi
Avatar
Michael M.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 495
Liittynyt: Ke 16.06.2004 19:54
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Michael M. »

dealer kirjoitti:Tässäpä kolme vaihtoehtoa joista löysin kuvaa, uusia vanteita hintaluokassa minulle 250-300 € / sarja pultteineen.
Mikäs noista talvirenkaille 15-tuumaisena ?

[ http://img.photobucket.com/albums/v452/762-39/verity_db.jpg ]

[ http://img.photobucket.com/albums/v452/762-39/PCWthunder15.jpg ]

[ http://img.photobucket.com/albums/v452/762-39/FOXevo1.jpg ]


Ja muuten, 124 farkkuun käy taakse sedanin vahvistetut jouset ja mm. jotkut Saabin iskarit joille joutuu tekemään alatukivarteen uudet reiät.
Alin on parhaan näköinen :)
MB S202 C180 -00
EX:Opel Astra 1.6 16v -00
EX:MB S202 C200 -97
EX:Volvo V40 2.0T -04
EX:VW Kupla 1300 "Cal-look"
EX:MB W124 230E -89
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 18105
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Viesti Kirjoittaja dealer »

Tältä näyttää talvirenkailla, kuvat eivät ole hääppöisiä mutta minusta vanne sopii hyvin autoon ulkonäkönsäkin puolesta.

Kuva

Kuva
wiimax.fi
Vastaa Viestiin