Moro eli väykky hankinnan alla taas ja sellasta etsin missä olisi Webasto kellolla (Tehtaalta vissiin lisävarusteena se mikä tuhkakupissa?)
Eli onko sitä mahdollista saada kaukosäädölle säädetyksi ? parissa suosikki autossa nimittäin olisi tälläinen webasto toteutus.
Jotain vanhoja 05- juttuja löysin puhelimen yhdistämisestä jne. paras keino olisi joku suht yksinkertainen jonka tällänen poropeukalokin voisi kotona suorittaa edullisesti
Edit: tarkennuksen vuoksi kyseessä on 320CDI 00-01
W219 CLS 320 CDI
Ex W203 C200 Kompressor 00-
Ex W210 E220 CDI 01-
Ex W202 C200 96-
Jos remuc ohjaimen laittaa niin samahan se on miten sitä aiemmin on ohjattu. Kunhan ohjauspiuhan etsii. Itelle viimetalvena eberin asensin tuolla remucin ohjaimella ja eihän se muuta tarvi ku tökkiä johot yhteen.
Itte ostin powerflashilta oulusta samalla lämmittimen kanssa. Tuohan ei tarvi muita ohjaimia ollenkaan. Ajastukset ja suorakäynnistykset voi hoitaa puhelimella tai netissä, miten ite haluaa. Ja autoon tulee vain suorakäyttö nappi josta saa lämmittimen päälle ja pois. Tuo on oikeesti monipuolinen, näkee lämpötilan ja akunjännitteen suoraan puhelimesta ja voi käyttää useilla puhelimilla jos autontarvitsijoita useempia. Eikä ole kantamasta riippuvainen koska toimii puhelinverkossa. Saahan tuohon kalliimpaan versioon sitten varashälytintä yms. Eli samalla rahalla saat huomattavasti parempaa kuin tuo webaston oma kapula.
Heh mulla on vielä toistaseksi toi C mersu pihassa jota tohon joskus ehottelinkin vaihtoa hauska sattuma, tuun hakemaan pois jos ehdin oman mesen myyä alta pois ensin :p
taitaa ens viikolla hakea joku uuteen kotiin, tai niin kovasti uhkaili ainakin Uutta C meistissä on tuore leima jos löytyykin kiinnostusta vaihtoon sittenkin
W219 CLS 320 CDI
Ex W203 C200 Kompressor 00-
Ex W210 E220 CDI 01-
Ex W202 C200 96-
Heh mulla on vielä toistaseksi toi C mersu pihassa jota tohon joskus ehottelinkin vaihtoa hauska sattuma, tuun hakemaan pois jos ehdin oman mesen myyä alta pois ensin :p
taitaa ens viikolla hakea joku uuteen kotiin, tai niin kovasti uhkaili ainakin Uutta C meistissä on tuore leima jos löytyykin kiinnostusta vaihtoon sittenkin
No kappas
Juu. Pistä se C vaan lihoiksi ja sitten täältä überdiisseliä tilalle, kun mulla ei valitettavasti vieläkään ole sille pienemmälle mersulle mitään tarvetta .