MB C 200 cdi aut -02 tai MB 220 cdi aut -01 kiikarissa
MB C 200 cdi aut -02 tai MB 220 cdi aut -01 kiikarissa
Mitä mieltä tai kokemuksia palstan väellä on noista mersuista. Molemmat alle 50.000 kilsaa ajettuja suomiautoja. Olisko järkeviä hankintoja ja onko odotettavissa mallikohtaisia ongelmia ?
.
No mulla on kaksatanen ollut nyt vuoden.
Molemmat koneet on samoja, niissä on vaan eri ohjelma siinä tehonsäädössä. Joten ei kannata maksaa kyllä juurikaan enempää 220,stä, kun vastaavasta kaksatasesta. Muutamalla satasella saat lastutettua samanlaiseksi.
Autoon olen ollut tyytyväinen, hyvä auto.
Liikaa hintaa tavan ihmiselle. Tai mulla on sitten vaan liian vähän tuloja, mene ja tiedä.
Missään tapauksessa ne eivät ole järkeviä hankintoja, mutta tätä taitaa olla sulle turha puhua, järkevintä olisi ajaa sillä entisellä.
Hirveän mukavia kylläkin.
Hiljaiseen ja mukavaan autoon tottuu niin nopeasti, ja sen jälkeen voi merkin vaihtaminen olla vaikeaa, joten suurta rahanmenoa on odotettavissa tuonnempanakin.
Jotkut on kyllä tälläkin foorumilla vaihdelleet muunkin merkkisiin, mutta niin vain näyttää, että heilläkin tekisi mieli vaihtaa takaisin.
Nimim. eerola,lla on täällä aika paljon tietoa eri malleista, hänellä kun näyttäisi olleen tuo riippuvuus jo pitemmän aikaa.
Istuhan vaan alas ja mieti vielä toisenkin kerran.
Hyvät Joulut nyt kuitenkin.
.
No mulla on kaksatanen ollut nyt vuoden.
Molemmat koneet on samoja, niissä on vaan eri ohjelma siinä tehonsäädössä. Joten ei kannata maksaa kyllä juurikaan enempää 220,stä, kun vastaavasta kaksatasesta. Muutamalla satasella saat lastutettua samanlaiseksi.
Autoon olen ollut tyytyväinen, hyvä auto.
Liikaa hintaa tavan ihmiselle. Tai mulla on sitten vaan liian vähän tuloja, mene ja tiedä.
Missään tapauksessa ne eivät ole järkeviä hankintoja, mutta tätä taitaa olla sulle turha puhua, järkevintä olisi ajaa sillä entisellä.
Hirveän mukavia kylläkin.
Hiljaiseen ja mukavaan autoon tottuu niin nopeasti, ja sen jälkeen voi merkin vaihtaminen olla vaikeaa, joten suurta rahanmenoa on odotettavissa tuonnempanakin.
Jotkut on kyllä tälläkin foorumilla vaihdelleet muunkin merkkisiin, mutta niin vain näyttää, että heilläkin tekisi mieli vaihtaa takaisin.
Nimim. eerola,lla on täällä aika paljon tietoa eri malleista, hänellä kun näyttäisi olleen tuo riippuvuus jo pitemmän aikaa.
Istuhan vaan alas ja mieti vielä toisenkin kerran.
Hyvät Joulut nyt kuitenkin.
.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Jos kyse on W202:sta, niin voimansiirto on hieman jytäkämpi noissa 220-malleissa. Siis CDI:ssä, ei esikammiomallissa. Aiheesta on keskusteltu aiemminkin, kokeile siis myös hakua.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi --- www.rantasalmi.com
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic