Toisena vikana ilmaantunut apukuskin penkki, josta hävisi sähkösäädöt toiminnasta. Ei toimi siis kumpikaan, penkin korkeuden säätö eikä selkänojan säätö. Toiveikkaana vastauksia odotellessa
W203 C270 ei ota kierroksia
W203 C270 ei ota kierroksia
Morjensta. Uutena mersukuskina foorumilla joten älkää tuomitko tietämättömyyttäni. Eli vikana c270 koneen kanssa ettei aina ota kierroksia yli 3000rpm. Joskus saattaa pelata pitkään, mutta toisinaan kierrokset rajoittuvat. Saattaa siis ykkös vaihteella mennä tappiin asti, kun taas kakkosvaihteella ei pääse kuin siihen 3000 kierrokseen. Lukijalla löytyi vika koodeja kasa, nollauksen ja ajon jälkeen jäi vain yksi; P0100 eli pahamaineinen MAFfi
voiko maf toimia noin satunnasesti eli kannattaako tuo lähtä vaihtamaan vai etsimään vikaa muualta? Auto vuosimallia 2001, Päijät-Hämeen alueella jos joltain löytyisi toimiva massamittari jotta pääsisi kokeilemaan onko vika siinä?
Toisena vikana ilmaantunut apukuskin penkki, josta hävisi sähkösäädöt toiminnasta. Ei toimi siis kumpikaan, penkin korkeuden säätö eikä selkänojan säätö. Toiveikkaana vastauksia odotellessa
Toisena vikana ilmaantunut apukuskin penkki, josta hävisi sähkösäädöt toiminnasta. Ei toimi siis kumpikaan, penkin korkeuden säätö eikä selkänojan säätö. Toiveikkaana vastauksia odotellessa
Re: W203 C270 ei ota kierroksia
Starin testerillä pääsee seuraamaan se maffin antamaa dataa ja tutkia vääristyykö se jossakin kohtaa eli onko se viallinen.
Toki niin kuin mietitkin se voi olla muualla mutta herjaa maffia...ei kai noihin ollut kovin kallis se osana.
Ulkomaan sivustoilta sai muuten tosi halvalla maffeja eli olikohan se ..airflowsensors ja uk tai jotain...näin täällä sen joskus.
Toki niin kuin mietitkin se voi olla muualla mutta herjaa maffia...ei kai noihin ollut kovin kallis se osana.
Ulkomaan sivustoilta sai muuten tosi halvalla maffeja eli olikohan se ..airflowsensors ja uk tai jotain...näin täällä sen joskus.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
- CDI203
- Asiantuntija

- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: W203 C270 ei ota kierroksia
Tuolla kertomalla ilmamassamittari/senjohdot, EGR,Rimsdes kirjoitti:Morjensta. Uutena mersukuskina foorumilla joten älkää tuomitko tietämättömyyttäni. Eli vikana c270 koneen kanssa ettei aina ota kierroksia yli 3000rpm. Joskus saattaa pelata pitkään, mutta toisinaan kierrokset rajoittuvat. Saattaa siis ykkös vaihteella mennä tappiin asti, kun taas kakkosvaihteella ei pääse kuin siihen 3000 kierrokseen. Lukijalla löytyi vika koodeja kasa, nollauksen ja ajon jälkeen jäi vain yksi; P0100 eli pahamaineinen MAFfivoiko maf toimia noin satunnasesti eli kannattaako tuo lähtä vaihtamaan vai etsimään vikaa muualta? Auto vuosimallia 2001, Päijät-Hämeen alueella jos joltain löytyisi toimiva massamittari jotta pääsisi kokeilemaan onko vika siinä?
Toisena vikana ilmaantunut apukuskin penkki, josta hävisi sähkösäädöt toiminnasta. Ei toimi siis kumpikaan, penkin korkeuden säätö eikä selkänojan säätö. Toiveikkaana vastauksia odotellessa
ilmamassa mittari esim vihditarvikeesta alta 100€
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: W203 C270 ei ota kierroksia
Mittari vaihtui uuteen ja kierroksia rupes taas löytymään
Vielä jos joku osaa kerto mitä tuosta penkistä lähtis ensimmäisenä katsomaan; sulakkeen olen tarkistanut mutta mitään muuta en ole asian eteen ehtinyt tekemään. Emännät apukuskin paikalla valittaa jos ei ole jakkara hyvin 
Re: W203 C270 ei ota kierroksia
Ei muuta kuin penkkiä irroittelemaan ja tutkimaan piuhoja. Onnistuu toki paikoillaankin, on vain hitusen ahtaampaa
Ja tutkippa vielä takakontista sulakkeet.
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 2&t=110457" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 2&t=110457" onclick="window.open(this.href);return false;
Elämä on hienoa, kun sen oikein oivaltaa!!
Re: W203 C270 ei ota kierroksia
Ei saisi yleistää, mutta...
Minun Väyrynen on mennyt vuosien saatossa kaksi kertaa vastaavaan vikatilaan ja molemmilla kerroilla ilmamassa-anturin vaihto korjasi tilanteen.
(Kohta joku ottaa aiheeseen kantaa ja kertoo kuinka se olisi pitänyt oikeasti korjata.
)
Minun Väyrynen on mennyt vuosien saatossa kaksi kertaa vastaavaan vikatilaan ja molemmilla kerroilla ilmamassa-anturin vaihto korjasi tilanteen.
(Kohta joku ottaa aiheeseen kantaa ja kertoo kuinka se olisi pitänyt oikeasti korjata.
Timo P
Hyvinkää
211/ 220CDI (-05)
ex. 210/ 200CDI (-02)
ex. 123/ 240D (-83)
ex. 123/ 240TD (-78/-84)
ex. 123/ 200B (-80) (Made in South Africa)
ex. 116/ 280S (-75)
ex. 115/ 220D (-71)
Land Rover Series III 109" (-77)
ex. Land Rover Series III 88" (-76)
Ural M63 "Suomi-pyörä" (-72)
Hyvinkää
211/ 220CDI (-05)
ex. 210/ 200CDI (-02)
ex. 123/ 240D (-83)
ex. 123/ 240TD (-78/-84)
ex. 123/ 200B (-80) (Made in South Africa)
ex. 116/ 280S (-75)
ex. 115/ 220D (-71)
Land Rover Series III 109" (-77)
ex. Land Rover Series III 88" (-76)
Ural M63 "Suomi-pyörä" (-72)
Re: W203 C270 ei ota kierroksia
Timo999 kirjoitti:Ei saisi yleistää, mutta...
Minun Väyrynen on mennyt vuosien saatossa kaksi kertaa vastaavaan vikatilaan ja molemmilla kerroilla ilmamassa-anturin vaihto korjasi tilanteen.
(Kohta joku ottaa aiheeseen kantaa ja kertoo kuinka se olisi pitänyt oikeasti korjata.)
Jos kolmas kerta vastaavan vian tullessa ei enää korjaanukaan ilmamassa-anturin vaihdolla.
Seuraavalla kerralla mahdollisesti tarvitaan Starin apua. Mainitun vian tullessa päälle, vikamahdollisuuksia on paljon.
+358 18B8FE99




