w210 pesunestesäiliö vuotaa

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
pkoistin
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 20
Liittynyt: To 30.10.2003 18:29
Paikkakunta: Mäntsälä

w210 pesunestesäiliö vuotaa

Viesti Kirjoittaja pkoistin »

Huomasin tuossa muutama päivä sitten, että pissapojasta on taas nesteet loppu. Tarkempi tarkastelu ja testailu osoitti ettei vesi pysy siellä! Olisiko kovat pakkaset tuossa vähän aikaa sitten jotenkin vaurioittaneet putkistoa tai säiliötä?

Onko muilla kokemuksia ja meneekö yleensä Eurooppatakuun piiriin? Vai kokeilenko itse korjata?

Malli w210 vm.2000

Kiitti tiedoista
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: w210 pesunestesäiliö vuotaa

Viesti Kirjoittaja veskola »

pkoistin kirjoitti:Huomasin tuossa muutama päivä sitten, että pissapojasta on taas nesteet loppu. Tarkempi tarkastelu ja testailu osoitti ettei vesi pysy siellä! Olisiko kovat pakkaset tuossa vähän aikaa sitten jotenkin vaurioittaneet putkistoa tai säiliötä?

Onko muilla kokemuksia ja meneekö yleensä Eurooppatakuun piiriin? Vai kokeilenko itse korjata?

Malli w210 vm.2000

Kiitti tiedoista
En tiedä millanen säiliö/moottorit tuossa on mutta mun V:ssä vuosi moottoreiden kumitiivisteet. Siis ne jotka menevät säiliön kyljestä läpi, ja taisi se moottorikin vuotaa kun oli jotenkin täynnä nesteitä kun sen mielenkiinnosta avasin. Tuo vuoti siis jo noin vuosi sitten kun mittarissa oli 180 tkm ja auto -98.

Hain merkkiliikkeestä lampunpesurin moottorin tiivisteen ja ne kaksi pienempää moottoria sai motonetista halavalla. Oli vaan vähän kettumainen laitella paikalleen. Vanhassa moottorissa on ne letkulähdöt hapertuneet, joten katkeavat helposti kun yrität irroittaa letkua, joten lämpöä, silikonia tjms avuksi.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Vastaa Viestiin