En voi ymmärtää miten saksalainen on järkeilly tuon homman et pitää sekottaa kahta eri mittaa samaan osaan.
300GD:n jakolaatikko vuosi öljyä ja se tuli selvästi takakardaanin stefasta, otin irti ja katoin numeroita.
Saatana ulkokehällä on tuumanen 57.15 ja sisäkehällä millinen 40
Veho meinas et sen saa ku ostaa saatana vieköön paketin kardaania laippaa ja laakeria yms. romua mitä en tarvii 1600€:lla
Onneks TH- varaosasta sai saksasta tilaamalla (n.2vko) stefat sisempi 14€ ulompi 5€ ja kiitin luojaani ettei tarvinnu alkaa sorvaamaan tai holkittamaan sitä laatikonpäätä.
Muilla samanlaisia kokemuksia autojen aatelisista (ainaki maastoautojen) ??
Tuumat ja millit sekasin
Re: Tuumat ja millit sekasin
Ei oo tullut eteen - aikas omituinen yhdistelmä.... No tolla on hyvä varmistaa ettei mee liian helpoksi remontoiminen.... Muutenhan tuota on melkosen mukava korjaillaLarha kirjoitti:En voi ymmärtää miten saksalainen on järkeilly tuon homman et pitää sekottaa kahta eri mittaa samaan osaan.
300GD:n jakolaatikko vuosi öljyä ja se tuli selvästi takakardaanin stefasta, otin irti ja katoin numeroita.
Saatana ulkokehällä on tuumanen 57.15 ja sisäkehällä millinen 40
Veho meinas et sen saa ku ostaa saatana vieköön paketin kardaania laippaa ja laakeria yms. romua mitä en tarvii 1600€:lla
Onneks TH- varaosasta sai saksasta tilaamalla (n.2vko) stefat sisempi 14€ ulompi 5€ ja kiitin luojaani ettei tarvinnu alkaa sorvaamaan tai holkittamaan sitä laatikonpäätä.
Muilla samanlaisia kokemuksia autojen aatelisista (ainaki maastoautojen) ??

t:Timo
....maanteillä kuljen kuin kuningas mä oisin....
- capriceman
- Asiantuntija
- Viestit: 440
- Liittynyt: To 10.07.2003 23:38
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Tuumat & millit
Jenkki autossa tuttua. Millit ja tuumat sekaisin.
Osa autosta on rakennettu tuuma systeemillä ja esim loota metrisillä mitoilla...
Työkaluja tulee olla paljon ja hermoja.
Osa autosta on rakennettu tuuma systeemillä ja esim loota metrisillä mitoilla...
Työkaluja tulee olla paljon ja hermoja.