sitten kävin purkaamolla rälläköimässä -95 peräosan pellit ja samalla otin ovet, leviät muovihelmat ja eikun tallille sovittelemaan. vaihdoin samalla e-mallin konepellin ja takaluukun. etulokarit ostin uudet tarvike onneks sovitin ennen maalaamista, ei nimittäin sopinu heittämällä. lokarin takalaita peilin kohilta jäi noin 8mm sisään ja vilkun kiinnikkeitä joutu hieman muokkaamaan. oviin sovitin toyota carina II sähkösäätöiset peilit, sähköt vieläkin kytkemättä.

purin samalla takarungon ja uusin kaikki puslat / tukivarret. etupäähän sama homma. takajarrukilvetkin uusin ja samalla laakerit, ei nimittäin lähtenyt ehjänä irti

värivahdon takia piti purkaa konehuoneesta kaikki nippelit pois. oli aika mielenkiintoinen purkaa

ennenkuin aloin purkaa autoa, olin ajelemassa töihin aamulla pakkasta oli reilu 20astetta. noin 5km ajon jäjkeen aloin ihmettelemään ku ei tule lämmintä ja ajoin parkkiin peltiauki vit** vetet jiässä. ajelin takas kotia sulattelin ja lisäsin nestettä, aattelin et eikai tässä ny mitenkään käyny. illalla lähin ajelee töistä pois ni lasi huurtu

autolla on ajettu tällähetkellä 750tkm ite olen ajanut 300tkm. moottoriin on tehty kansi remppa 375tkm kohilla. oli entisellä omistajalla murtunut syylärin pääty irti ja oli keittänyt. minun aikana ei ole muuta tarvinu koneelle tehä kun hehkutulpat olen vaihtanut ja öljyt aina silloin tällöin.
muutamia kuvia projektista niin ja pienois ajoneuvosta joka piti maalata samoihin väriin. valitse view slideshow ni vaihtelee kuvia.
http://jalanen.photosite.com/Album4/