Kunnes nyt sitten paapan päätettyä maallinen vaellus, ilmoitin muille perikunnan jäsenille heti olevani kiinnostunut tästä mersusta. Menin sitten tallille ja olin ottanut akun mukaan, kun muistin että akkua ei autossa ollut paikallaan. No kaapelit kiinni ja ensimmäisellä pyöräytyksellä käyntiin! Vaikka auto onkin kilvetön, niin ajelin hiekkateitä pitkin auton kotiin noin 10km päähän tallilta. Laturista oli laakerit pettäneet, sen verran voimakasta ääntä se piti ja latausvalokin paloi. Tänään löysin kaverin purkuautosta laturin ja nyt toimii.
Lähiviikkoina koitan käydä katsastamassa tämän ja nythän täytyy suorittaa rekisteröintikatsastus, koska ollut niin monta vuotta kilvet palautettuna. Tilasin myös alkuperäiset kilvet. Ilman FIN-tunnusta tietenkin. 14" koristekapselit löytyy. Ja foorumin myyntipalstalta löytyi 16" peltivanteet jotka kiikutan kaverille levitettäväksi. Alustavasti mietittiin eteen 9" ja taakse 10", kokeillaan olisiko sopiva?
Auto on taxi-malli ja mittarissa 475tkm, sitä enpäs tiedäkään kuuluuko 1 vielä eteen. Todennäköisesti. Keskikonsoliin tarvitsisi vielä muoviosia, tuhkakupin taustaa sekä tuohon aikakauteen kuuluva radio pitäisi löytää.
http://bemu.kuvat.fi/kuvat/w123/IMG_0992.MOV" onclick="window.open(this.href);return false;