500:sen purkaminen ja kasaaminen...ym. ym
500:sen purkaminen ja kasaaminen...ym. ym
No niin poijaat, tääsä taitaa tulla foorumin historian hulluin/tyhmin rojekti.
Eli tarkotus olis talven aikana purkaa (osa osalta, lähes atoomi tasolle) ja kasata yksi kappaletta E500:sta vm.94.
Saas nährä miten käy.
Tähän vois varmaan lisätä yhen tutun sanonnan, "älkää lapset kokeilko tätä kotona"
Eli tarkotus olis talven aikana purkaa (osa osalta, lähes atoomi tasolle) ja kasata yksi kappaletta E500:sta vm.94.
Saas nährä miten käy.
Tähän vois varmaan lisätä yhen tutun sanonnan, "älkää lapset kokeilko tätä kotona"
Köyhällä ei ole varaa ajaa huonolla!
"some people do, some people talk."
"some people do, some people talk."
- Michael M.
- Vakiokalustoa
- Viestit: 495
- Liittynyt: Ke 16.06.2004 19:54
- Paikkakunta: Espoo
Samoin, minkä ihmeen takia, jos kyseessä on soiva peli? Jos aivan pakko on, niin kannattaisiko tehdä kuitenkin sillä lailla, että purkaa osa-alueen kerrallaan ja kasaa sen sitten?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Projektin syy: ihan vaan mielen kiinnosta että mitä kaikkee sen uumenista löytyy.
Pitää samalla korjata yks pikku homma, v.laatikkoa en itse avaa, sen saa joku niihin perehtyyneempi tehä. mutta kaikki muu kyllä uretaan ite.
Tässä vaiheessa: Tekniikka nostettu pihall, sisusta purettu, sänköjen kans vielä muutama päivä, niin sitte olis kaapeli helvetti lattialla odottamassa selvittelyä....
Pitää samalla korjata yks pikku homma, v.laatikkoa en itse avaa, sen saa joku niihin perehtyyneempi tehä. mutta kaikki muu kyllä uretaan ite.
Tässä vaiheessa: Tekniikka nostettu pihall, sisusta purettu, sänköjen kans vielä muutama päivä, niin sitte olis kaapeli helvetti lattialla odottamassa selvittelyä....
Köyhällä ei ole varaa ajaa huonolla!
"some people do, some people talk."
"some people do, some people talk."
Itse tein joskus nuorempana samanlaisen projektin, tosin kohteena oli skootteri malliltaan Aprilia SR50WWW -98.
Purin sen talvella omaan huoneeseni jokaista nippeliä myöten. Sain myös kasaan
Tosin heti ei lähteny käyntiin ja kaasari vuosi bensaa yli ihan sikana. Avasin kaasarin ja pistin takas ni alko pelaamaan, olisko neulaventtiili ollu huonosti paikallaan tai jotain. Sen jälkeen hörähti komeesti käyntiin 
Mitä järkeä siinä oli? Ei mitään, kunhan oli ajanvietettä.
Purin sen talvella omaan huoneeseni jokaista nippeliä myöten. Sain myös kasaan


Mitä järkeä siinä oli? Ei mitään, kunhan oli ajanvietettä.
Passat Variant 1.9TDI 2001
Mutta on yksinkertaisia mutta aivan idioottivarmoja niksejä tuohon purkamiseen, jotta kokoaminen käy salamavauhtia eikä osat ole hukassa. En ole kenenkään muun nähnyt käyttävän, ja kaikki muut tuskailevat hukkuneiden osien ja muutterien kanssa.
Voin myydä vinkkini hintaan $ 49,95 - Visa ja PayPal käyvät.
-Daaz
Voin myydä vinkkini hintaan $ 49,95 - Visa ja PayPal käyvät.

-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Lisäksi kaikki irtopultit ja -helat laitetaan Minigrip-pusseihin joihin kirjoitataan tarkkaan mistä kohta autoa tuo kiinnike on. Lisäksi pussin etikettiin piirretään, mihin kohtaan auton pelti (tai mikä kiinnitettävä rauta onkaan kyseessä) tulee.Allu D. kirjoitti:Auto puretaan pieninä osina ja osat arkistoidaan säilytys laatikkoihin jotka on merkitty kyseisele osa alueelle. Eli ei pitäisi ainakaan kovin paljon osiaolla hukassa.
On kuulkaa ilo koota. Ja nopeaa!
-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Varmasti mielenkiintoinen projekti, pistä nyt ihmeessä kuvia tuleen. Mielenkiintoista vertailla miten porschen ratkaisut eroavat normi W124:sta. Muistaakseni jopa kardaanitunneli on muotoiltu uudestaan viisisatasessa...
Projekti topic (190E 2.3-16 Kompressor): http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=39366
Projektikuvia: http://s21.photobucket.com/user/jessero ... /projekti/
Projektikuvia: http://s21.photobucket.com/user/jessero ... /projekti/
Itseasiassa eivät eroa ainakaan haitaksi asti.jesse kirjoitti:Varmasti mielenkiintoinen projekti, pistä nyt ihmeessä kuvia tuleen. Mielenkiintoista vertailla miten porschen ratkaisut eroavat normi W124:sta. Muistaakseni jopa kardaanitunneli on muotoiltu uudestaan viisisatasessa...
Viimetalvena oli omassa ihan perus purku, eli sisusta irti ja kaikki irtoava korista pois-pois.
Helppo purkaa ja helppo kasata. Rikkoontuneet

Tämä on juuri tätä ihanuutta mersun kanssa, tehty ihmisille, ei millekkään ihme fagiirille
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
http://www.digitaldutch.com/arles/Allu D. kirjoitti:Yritän tässä sumplia vähän kuvia näytille mutta ku ovat prkl:eet turhan isoja ku tuli kuvattua 5M:sina... Ja ku pienentää niin laatu kärsii raskaastiOisko kellään neuvoja
pienennys käy kätevästi tuon kautta
kuvatuksia
Oletkos kuvien kanssa kokeillut sellasta että avaat Photoshop:issa kuvan ja sitten vaan otat menusta SAVE FOR THE WEB ?
Ex monta W-kirjainta.
500 eemelin koneen purku
Moi
Kaippa tiedät mitä esim kannen tiivisteet maksaa 500:seen kun lähdet konetta purkamaan
Kaippa tiedät mitä esim kannen tiivisteet maksaa 500:seen kun lähdet konetta purkamaan

SEKKIMIES
ex. MB W123 280E -80
ex. MB W123 300D -81
ex. MB W126 280S -81
ex. MB W126 280SE -82
ex. MB W126 500SEC -81
ex. MBW202 200D -95
MB W126 500SEC -83
Toyota Corolla Verso DCat-06
Volvo V40 -02
ex. MB W123 280E -80
ex. MB W123 300D -81
ex. MB W126 280S -81
ex. MB W126 280SE -82
ex. MB W126 500SEC -81
ex. MBW202 200D -95
MB W126 500SEC -83
Toyota Corolla Verso DCat-06
Volvo V40 -02