Onko kukaan irroittanut mittaristoa kyseisestä haikalasta? Mulla olis tollaiset plasma mittarinpohjat jotka olis kiva saada kiinni. En omista irtivetokoukkuja, pitääkö irroittaa alapaneeli ja painaa käsin takaa mittarista ulos? Kiitos vastauksistanne tietäjät.
-Miikka-
W140 mittarin irroitus
W140 mittarin irroitus
S500L W140
EX 300SE W140 x 2
EX 260E W124
EX 300E W124
EX 280CE W123 x 2
EX 300SE W140 x 2
EX 260E W124
EX 300E W124
EX 280CE W123 x 2
Luulempa että helpoimmalla pääsee kun vääntää koukut. Jalkatilan verhoilut lähtevät yleensä helposti irti, mutta niiden takaisin paikoilleensaamiseen menee yleensä tovi jos toinenkin...
Koukkujen materiaaliksi sopii esimerkiksi polkupyörän pinna. Itse tein about 3-millisestä jämäkästä teräslangasta ja hyvin niilläkin lähti ilman vaurioita. Alla koukut mallia D.D.



[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]