Mikä nappula?
Mikä nappula?
Moi,
Saatuisikohan kukaan tietämään (arvaamaan) mikä ihmeen nappi vastahankitussa c200 2008 w04 mersussani oikein komeilee valokatkasijan vieressä? Sitä kun painaa siihen syttyy vihreä valo, mutta itse en huomaa, että mitään tapahtuu... Eikä edellinen omistajakaan tiennyt kyseisen nappulan funktiota..
-Isko
Saatuisikohan kukaan tietämään (arvaamaan) mikä ihmeen nappi vastahankitussa c200 2008 w04 mersussani oikein komeilee valokatkasijan vieressä? Sitä kun painaa siihen syttyy vihreä valo, mutta itse en huomaa, että mitään tapahtuu... Eikä edellinen omistajakaan tiennyt kyseisen nappulan funktiota..
-Isko
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: Mikä nappula?
Olisko lampunpesimien nappula? Emännän entisessä W124 200D:ssä oli juurikin tuossa kohtaa nappi josta sai pesimet pois esim. kesän ajaksi niin säästyi pesuainetta pitemmäksiaikaa tuulilasille.
M-B E 200 CDI -09 Emännällä
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
Jaa-a ... ompas ollu nesteet kalliita, jos tuollaista varten pitää katkasija laittaa :O ,mutta koitan selvittää, josko tuo olisi sellainen. Kiitos vastauksesta 
-Isko

-Isko
Noniin... löytyi vastaus.. eli se on webaston kytkin...
Eipä ole tuollaista kytkintä ikinä tullut vastaan. Hyvä juttuu että selvisi. Taas itsekin opin jotain uutta niin muistaa vastaisuuden varalle
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Ei kai se paljoa hyödytä oppia vaikka minun itse asentamiani vipusia ja niiden paikkoja autossani, eihän tuo kuvan kytkinkään voi olla tehdasasenteisen webaston kytkin. Sen kuuluisi olla keskikonsolissa.arska10 kirjoitti:Eipä ole tuollaista kytkintä ikinä tullut vastaan. Hyvä juttuu että selvisi. Taas itsekin opin jotain uutta niin muistaa vastaisuuden varalle
Kyllä se vähän auttaa, kun noita ihme kytkentöjä näkee, niin on yksi mitä voisi funtsata mihin tuollainen voi vaikuttaa.DBFI kirjoitti:Ei kai se paljoa hyödytä oppia vaikka minun itse asentamiani vipusia ja niiden paikkoja autossani, eihän tuo kuvan kytkinkään voi olla tehdasasenteisen webaston kytkin. Sen kuuluisi olla keskikonsolissa.arska10 kirjoitti:Eipä ole tuollaista kytkintä ikinä tullut vastaan. Hyvä juttuu että selvisi. Taas itsekin opin jotain uutta niin muistaa vastaisuuden varalle
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 

No hyvä jos jotakuta auttoi.arska10 kirjoitti: Kyllä se vähän auttaa, kun noita ihme kytkentöjä näkee, niin on yksi mitä voisi funtsata mihin tuollainen voi vaikuttaa.
Laitetaan tähän samaan ketjuun. Oisko tietoo mikä punainen nappula vois olla 211 korisen kuskin jalkatilan yläreunassa? Nyt ei kyl ole kuvaa laittaa.
Heittoistuimen ohjaus, oletko kokeillut?mikki92 kirjoitti:Laitetaan tähän samaan ketjuun. Oisko tietoo mikä punainen nappula vois olla 211 korisen kuskin jalkatilan yläreunassa? Nyt ei kyl ole kuvaa laittaa.

Justiin näin jossakin keskustelun (mutta olikohan se Mesen puolella) tuommoisesta. Sielläkin aika lailla yksimielisesti todettiin, että hälytysnappula, joka on kuulemma tyypillinen Saksan takseissa. Ja toinen samannäköinen oli konehuoneessa ja sen todettiin olevan mainitun hälytyksen kuittaus.DBFI kirjoitti:Heittoistuimen ohjaus, oletko kokeillut?mikki92 kirjoitti:Laitetaan tähän samaan ketjuun. Oisko tietoo mikä punainen nappula vois olla 211 korisen kuskin jalkatilan yläreunassa? Nyt ei kyl ole kuvaa laittaa.Ei tuokaan voi olla tehdasvaruste, jospa vaikka lähettää taksikeskukseen hälytyksen kuskia uhkaavasta matkustajasta.
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09