Tuontiväyryn laturin, lämppärin ja hehkujen tehot
Tuontiväyryn laturin, lämppärin ja hehkujen tehot
Onko tietoa onko Saksan markkinoille tehtyjen esim. E 290TD -97 laturi, lämmityslaite tai hehkut pienempitehoisia kuin Suomeen suoraan tuoduissa?
Hehkuissa ei ainakaan ole eroja - mulla hehkuttaa max 3 sekuntia ja käyntiin lähtee alta sekunnin startatessa.
Lämppärisssä - en usko heti, että on eroja kennon koossa. Mulla on Webasto, joka lähtee nollakelin tuntumassa (alle +5 astetta) automaattisesti päälle ja nostaa moottorin lämmön nopeasti 80 asteeseen.
Jos jollakulla on faktaa tiedossa, niin korjatkoon, pls!
Lämppärisssä - en usko heti, että on eroja kennon koossa. Mulla on Webasto, joka lähtee nollakelin tuntumassa (alle +5 astetta) automaattisesti päälle ja nostaa moottorin lämmön nopeasti 80 asteeseen.
Jos jollakulla on faktaa tiedossa, niin korjatkoon, pls!
290 TurboDiesel, sedan -96 ex
CL 600 C215 ABC-alusta vm. 2001
Volvoja pilvin pimein
CL 600 C215 ABC-alusta vm. 2001
Volvoja pilvin pimein
- juppepuputti
- Vakiokalustoa
- Viestit: 385
- Liittynyt: Ma 03.11.2003 21:10
Re: Tuontiväyryn laturin, lämppärin ja hehkujen tehot
Ilmastoiduissa vehkeissä saattaa olla kylmempi termari ... Näin oli ainaski omistamassani 500-sarjan bemarissa ja c220 mersussa .jusamb kirjoitti:Onko tietoa onko Saksan markkinoille tehtyjen esim. E 290TD -97 laturi, lämmityslaite tai hehkut pienempitehoisia kuin Suomeen suoraan tuoduissa?
Muuta eroa 'Suomi' vehkeisiin ei ole ainakaan minun kohdalle osunut.