Runkopukkilaakerit...
Runkopukkilaakerit...
Tietääkö kukaan mestaa, mistä voisi mittatilata runkopukki- ja kiertokammen laakerit?
Suht harvinaiseen moottoriin, jossa alkuperäiset ovat hopean hinnoissa ja tila sallii laittaa leveämmät tilalle (ainakin runkopukkeihin).
Suht harvinaiseen moottoriin, jossa alkuperäiset ovat hopean hinnoissa ja tila sallii laittaa leveämmät tilalle (ainakin runkopukkeihin).
W211 320CDI -03 Airmatic, H&K, Designo
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57
Re: Runkopukkilaakerit...
Kerro mikä moottori niin voin tiedustella...
Re: Runkopukkilaakerit...
Maserati biturbo -85
Moottori 453, jos auttaa...
Auto ja moottori ei varmaan oo se tärkein...
Vaan tieto, mistä voisi löytää mittojen mukaan laakerin.
alkuperäiset meinaan on aika kapeat ja kampiakseliin koneistettu leveys laakerille mahdollistaa neljä milliä leveämmät runkopukkilaakeri.
Moottori 453, jos auttaa...
Auto ja moottori ei varmaan oo se tärkein...
Vaan tieto, mistä voisi löytää mittojen mukaan laakerin.
alkuperäiset meinaan on aika kapeat ja kampiakseliin koneistettu leveys laakerille mahdollistaa neljä milliä leveämmät runkopukkilaakeri.
W211 320CDI -03 Airmatic, H&K, Designo
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57
Re: Runkopukkilaakerit...
AAAAHhhh... Tuollaisen spyder versiolla menetin aikoinaan neitsyyteni, siis kortin kuivumisessa.... Semmoinen kun olisi vielä tallella, niin keräilypeli.
Re: Runkopukkilaakerit...
Jos tiedät missä muodossa mitat annetaan niin syötä ne Googleen hakusanan kanssa niin voisi löytyä tai sen automerkin foorumilta .
Mitat ja moottori koneistamot niin hekin voivæt neuvoa tai vanhemmat miehet voivat jopa muistaa missä he ovT tolla mitalla nähneet liuskoja.
Toisekseen laakeriliuska tehdas jos saat sinne yhteyden niin pyydättällä mitalla tekemään jos ei löydy...voi kyllä olla kalliimpi ....tai onkin.
Mitat ja moottori koneistamot niin hekin voivæt neuvoa tai vanhemmat miehet voivat jopa muistaa missä he ovT tolla mitalla nähneet liuskoja.
Toisekseen laakeriliuska tehdas jos saat sinne yhteyden niin pyydättällä mitalla tekemään jos ei löydy...voi kyllä olla kalliimpi ....tai onkin.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: Runkopukkilaakerit...
joskus teetin kuvien mukaan ACL:llä pari sarjaa laakereita. Ei ollut ihan halpa mutta parasta laatua... Jos vaan CAD:in mallinnus hallussa tai tiedät jonkun kuka piirtäisi ne ja sitten vaan kuvat tehtaalle. Toki jos kyseisiin moottoreihin on olemassa edes marginaaliset markkinat niin saattavat ottaa tuotantoon pienen sarjan ja sitä kautta hintaa alas. Kannattaa kysyä.
Re: Runkopukkilaakerit...
haetaanko tässä nyt laakeripukkeja vai laakereita? ilmeisesti laakereita. pukkeihin olis ollut ratkaisu, mutta laakereihin ei. kuten varmaan kaikki tietää, niin CNC koneistamoissahan ne tekee melkein mitä vaan, jos on piirrustukset.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: Runkopukkilaakerit...
ACL:ää jo katselinkin.
Tosiaan ko merkin foorumit ovat hyvin marginaaliset, eivätkä toimi kuten täällä.
Kiitos siksi tälle voorumille.
Runkopukkilaakereista on kysymys.
Alkuperäiset maksavat jotain 300€ sarja ja tosiaan ovat kapeammat, kuin mitä kampiakselin koneistus antaa tilaa.
Pitää varmaan ottaa "sikatarkat" mitat ja tehdä kyselyitä eri paikkoihin...
Josko jonkun toisen koneen laakerit olisivat samat
Tosiaan ko merkin foorumit ovat hyvin marginaaliset, eivätkä toimi kuten täällä.
Kiitos siksi tälle voorumille.
Runkopukkilaakereista on kysymys.
Alkuperäiset maksavat jotain 300€ sarja ja tosiaan ovat kapeammat, kuin mitä kampiakselin koneistus antaa tilaa.
Pitää varmaan ottaa "sikatarkat" mitat ja tehdä kyselyitä eri paikkoihin...
Josko jonkun toisen koneen laakerit olisivat samat

W211 320CDI -03 Airmatic, H&K, Designo
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57
-
- Mersumies
- Viestit: 2608
- Liittynyt: Ti 14.09.2010 22:22
Re: Runkopukkilaakerit...
Jos alkuperäisiä on saatavana ja hinta vain 300€/sarja, ovat ne lähes ilmaisia.jvk210cdi kirjoitti: Runkopukkilaakereista on kysymys.
Alkuperäiset maksavat jotain 300€ sarja ja tosiaan ovat kapeammat, kuin mitä kampiakselin koneistus antaa tilaa.
Tuolla hinnalla tuskin kukaan tekee mitään spesiaalia.
Re: Runkopukkilaakerit...
Voipa olla silti että tässä on merkki lisää ja jostain toisestakin moottorista löytyy ihan samanlaiset....halvemmat.
Tässähän oli muutenkin tarkoitus laittaa leveämmät liuskat.
Tässähän oli muutenkin tarkoitus laittaa leveämmät liuskat.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-