Tieten olisi kiva tietää kumpi kone ...moniventtiili?
Mielestäni vanhemmassa tosta menee diagnostiikka pistokkeelle piuha eli kierrosluku tieto sitä kautta.
Monessa on toi paikka mutta ei anturia ollenkaan.
Monivenakoneessa voi olla käyttöanturi jota kone tarttee....toimiikos auto muuten?
Voin olla väärässäkin.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
atlas kirjoitti:Tieten olisi kiva tietää kumpi kone ...moniventtiili?
Mielestäni vanhemmassa tosta menee diagnostiikka pistokkeelle piuha eli kierrosluku tieto sitä kautta.
Monessa on toi paikka mutta ei anturia ollenkaan.
Monivenakoneessa voi olla käyttöanturi jota kone tarttee....toimiikos auto muuten?
Voin olla väärässäkin.
12tappinen vuosimallia -88.
Tässä taannoin pamahti tuo kampiakselin värinäkumi, sen vaihdoin ja huomasin tuonkin tunnistimen olevan rikki. Kuparilankaa oli levinny joka puolelle.
Laatikko sekoilee aikalailla. Ei meinaa millään vaihtaa isompaa. Välillä luistaa, tai ei anna kakkosta tai kolmosta isompaa.
KL:stä impulssianturi 100€. Huhhei. Suuren tuhon teki kampiakselinvärinäkumi kun hajosi tuhannen pillun päreiksi. Värinäkumi,visko ja toi impulssianturi.