w201 on laiska!

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
TeMe190E
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 49
Liittynyt: Ma 17.01.2011 02:20
Paikkakunta: Vieremä

w201 on laiska!

Viesti Kirjoittaja TeMe190E »

Missähän mahtaa johtua että mun tenava on laiskistunut kansirempan jälkeen?? Ennen kansiremppaa se oli paljon pirteempi ja kiihtykin sillon paremmin kun vähän antoi kaasua sille! mulla on 2l motti ja automaattilootalla oleva tenava!
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: w201 on laiska!

Viesti Kirjoittaja atlas »

Luulen että jako on ketjulta hypännyt jotenkin eli tarkista se..olipa kyse bensasta tai dieselistä.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
Avatar
JP74
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 2781
Liittynyt: To 17.06.2004 06:59
Paikkakunta: Palokka

Re: w201 on laiska!

Viesti Kirjoittaja JP74 »

Onko sytytys kohdallaan? Toimiiko alipainesäädin? Tosiaan jakopään ajoitus kannattaa tarkastaa?
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: w201 on laiska!

Viesti Kirjoittaja atlas »

Muistaakseni syttyä ei saa hyppyytettyä yli vaikka ketju olisi pois liittimestään niinkuin ei saa dieselistäkään syöttöpumppua vaan on irroitettava ja sitten muutettava kohtaa eli on käännettävä rattailta.
toisekseen ecu säätää sytyn kohdalleen itse mutta pyörin pitää osoittaa suurinpiirtein nastan kohdalle kun tulee kipuna puolalta.

Epäilen kovasti nokan ajoitusta.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: w201 on laiska!

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

atlas kirjoitti:Muistaakseni syttyä ei saa hyppyytettyä yli vaikka ketju olisi pois liittimestään niinkuin ei saa dieselistäkään syöttöpumppua vaan on irroitettava ja sitten muutettava kohtaa eli on käännettävä rattailta.
toisekseen ecu säätää sytyn kohdalleen itse mutta pyörin pitää osoittaa suurinpiirtein nastan kohdalle kun tulee kipuna puolalta.

Epäilen kovasti nokan ajoitusta.
Jeps jako sekaisin hampaan sinne/tänne
(vaikka ei kyllä kerrottu mitä ainetta käytää ja miten on kansi rempaa tehty
jotkut kun purkaa ja kasaa paljon semoistakin mitä ei tarvitse)
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Vastaa Viestiin