Mikä kytkin paketti kannattaa laittaa 1999 W210 200E CDI manuaaliin. Olisi tarkoitus löytää jämäkämpi paketti joka menee "heittämällä" paikoilleen. Tehon noston jälkee orkkis paketti luistaa kuin paavin puhe.
Olen siinä uskossa, (huomaa edelliseen kappallen Paavi) että joku saman ikäisen 220CDI:n kytkin paketti voisi sopia, olenko oikeassa?
Kun katselin kytkinpaketteja niin jossain ehdotettiin sekä 230mm että 240mm levyä, sopiikohan siis isompi ja auttaako mitään?
Viisaat ja oppineet, miksei Paavikin, vastatkaa.
W210 200E CDI Jykevämpi kytkin
Re: W210 200E CDI Jykevämpi kytkin
Seuraavaksi antautuu vauhtipyörä. Kannattaa katsella purkuautosta 220 vauhtis ja siihen 220 kytkinpaketti 240 mm. Näistäkään ei sitten kaikki sovi keskenään...esim LUK ja Sachs vain toinen käy...en muista kumpi. Mutta tosiaan koko paketti (vauhtis ja kytkinpaketti) kannattaa vaihtaa, muuten vauhtipyörä hakkaa ittensä paskaksi melko nopeasti.
Re: W210 200E CDI Jykevämpi kytkin
270:n vauhtipyörä ja kytkinpaketti.
Re: W210 200E CDI Jykevämpi kytkin
Mikä yhdistelmä menee heittämällä paikoilleen?
Re: W210 200E CDI Jykevämpi kytkin
Itse olen tukinut asiaa, mutta en koittanut. Mika.T vastaus on paras. Eli 270cdi ja sieltä vauhtipyörä ja kytkinpaketti pitäis mennä helposti paikalleen!!! Itse kuitenkin Tuikun viisaudella nostateltii tehoa ja kytkin kesti tulevat voimat hyvin(eli ei otetu kaikkia pihalle mitä oli mahdollista) jos ajatelee että myyntihetkellä oli yli 400tkm mittarissa... Joskus hiukan luisti, mutta todella harvoin...
Mun tieto on tältä foormilta eli hakutulokselta löydät yllä olevat vastaukset kun jaksaa vaan ettiä,,, työlästä se on
Mun tieto on tältä foormilta eli hakutulokselta löydät yllä olevat vastaukset kun jaksaa vaan ettiä,,, työlästä se on
