w201 190 1.8 kysymyksiä

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
lada-sex
Sisäänajossa
Sisäänajossa

w201 190 1.8 kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja lada-sex »

Elikkäs kyselisin sellaista tuosta moottorista ja pakoputkesta.

-Pakoputki

Eli osaatteko neuvoa mistä löytäisin pakoputken etuosan mikä yhdistyy pakosarjaan, kun motonetistäkään ei löydy 1.8moottoriin etuosaa vai onko se sama, kun 2.0e koneessa?

-Moottori

Tuo minun auto tuntuu heiluvan tyhjäkäynnillä todella paljon niin olen ihmetellyt, että onko moottorin kannatin kumit menneet huonoksi, mutta sitte huomattiin, että mun autossa ei ole moottorissa ollenkaan sellaisia tukirautoja siellä moottorin edessä keulasta katsottuna, kun ainakin 2.0 litran automaatti -87 vuosimallin 190 on. Osaatteko sanoa onko mun autossa edes ollut kyseisiä rautoja/putkia siellä vai kallistunko niiden kumien vaihtoon?
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko

Re: w201 190 1.8 kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja atlas »

Koneen korvathan on alumiinia ja muut ei ole koneen kiinnikkeitä korkeintaan tukia.
Voit kysyä kl-varaosista sitä putken alkupäätä niin he antavat hinnan sieltä ja mihin se käy myös.
Katso kanssa alvadi.ee ja tekniikka osion venäläisten varaosa epc josta löytyy varaosanumerot ja voit verrata sitä tohon 2.0 koneeeseen.
Sitten osamies.fi voisi olla myös yksi paikka josta löytyy.

Motonetin koneen korvat voivat olla liian kovia..jotkut on kertoneet jotkut kehuneet.
Muistaakseni kone ei saa heilua käsin vaan oltava jämäkkä...löysästi heiluva niin kumet loppu tai vaimennus öljyt pihalla.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
Vastaa Viestiin