Auto on 204 farmari 2011, moottori 125kw tdi
Ongelmana koen aivan onnettoman alaväännön, saan auton sammumaan lähdössä usein.
Moottori on ilmeisesti uusi malli verrattuna aikaisempaan autooni, joka oli W204 -08 100 kw.
Siinä lähdöt oli huomattavasti mukavampia/helpompia.....
Voimaahan tässä uudessa koneessa piisaa, kun vaan vääntöä saisi tyhjäkäynnin tuntumaan.
Onkohan tähän kiusaan olemassa mitään päivitystä, tarkoitan moottorin lastutusta tms.
W204 vääntö
- H.E. von Kuusi
- Mersumies
Re: W204 vääntö
CDI koneita näissä mersuissa, mutta eipä sillä niin merkitystä. Itse olen jonkun verran ajanut saman vuotisella 200cdi:llä, ja aluksi tuli stumppailtua vähäsen. On siinä vääntöäkin ihan jees, kun totuttelee siihen että antaa lähdöissä aivan aavistuksen kierroksia ja toisekseen kytkin on myös melko herkkä (en tiedä millainen oli vanhemmassa samanlaisessa).Boss49 kirjoitti:Auto on 204 farmari 2011, moottori 125kw tdi
Ongelmana koen aivan onnettoman alaväännön, saan auton sammumaan lähdössä usein.
Moottori on ilmeisesti uusi malli verrattuna aikaisempaan autooni, joka oli W204 -08 100 kw.
Siinä lähdöt oli huomattavasti mukavampia/helpompia.....
Voimaahan tässä uudessa koneessa piisaa, kun vaan vääntöä saisi tyhjäkäynnin tuntumaan.
Onkohan tähän kiusaan olemassa mitään päivitystä, tarkoitan moottorin lastutusta tms.
Tesla Model 3 SR+ 2020
Mercedes-Benz E 320 4Matic Avantgarde '98
Mercedes-Benz E 320 4Matic Avantgarde '98
Minä lähden yleensä liikkeelle vain nostamalla kytkintä. Moottorinohjaus hoitaa loput. Eli kytkin ylös ja sitten vasta kaasua. Ei sammu edes asumisvaunu perässä.
W213 220d +W242 electric drive
Samalla tavalla lähtee minunkin auto liikkeelle.markoala kirjoitti:Minä lähden yleensä liikkeelle vain nostamalla kytkintä. Moottorinohjaus hoitaa loput. Eli kytkin ylös ja sitten vasta kaasua. Ei sammu edes asumisvaunu perässä.
MB E 200 EQ Boost AMG -19, sedan
ex
MB C 220d AMG Premium Edition -16, sedan
MB C 220 CDI -11, sedan (facelift),
MB E 200 CDI -00
ex
MB C 220d AMG Premium Edition -16, sedan
MB C 220 CDI -11, sedan (facelift),
MB E 200 CDI -00
Olimpa tyhmä
Niinpä se toimii mullakin, riittää kun nostaa vaan kytkimen rauhallisesti, niin
auto lähtee nätisti, eikä kaasua tarvitse koskea. Näipä sitä oppii uutta, vaikka autoa ajettu jo 35 vuotta.
Kiitoksia palautteista!

auto lähtee nätisti, eikä kaasua tarvitse koskea. Näipä sitä oppii uutta, vaikka autoa ajettu jo 35 vuotta.
Kiitoksia palautteista!
Et ole ainut. Kaikki autoani kokeilleet ovat ajaneet kuten sinä ensin.
W213 220d +W242 electric drive